Yeni Volkswagen Golf R

Alman otomobil Volkswagen hemen tüm yeni Golf R hakkında resmi detaylar duyurdu - "güçlü Golf üretilen". Yeni turbo Golf R ve Golf R32 yerini alacak Volkswagen 'serisinde Golf GTI üzerine yerleştirilmesi.
Dış yeni Golf R Talladega tekerlekleri bir dizi yükseltilmiş ve frenler gibi daha agresif bir ön tampon geniş hava girişlerine sahip komple standart LED şeritler, yeni tasarlanmış R logosu, Bi-Xenon farlar ve dış yararları kalan özellikleri renk yan etek uzantıları ve parlak siyah boya boyanmış ayna yuvaları Bahisler arası. İç kısımda, Golf R kümesi ile birlikte yeni R logosunu, piyano siyahı ve krom yüzeyler ile yeni "Top Spor koltuk sistemi", R vites topuzu, özel paspaslar ve alüminyum ifllemi zıt ince deri ile ayırt edilir paslanmaz çelik spor pedallar yanı sıra Ar-spesifik gösterge paneli.
Kaputun altında, Volkswagen otomobil kısmen 6000 RPM 270 HP verir ve gönderir yeni Golf R 0'dan 60 MPH sadece 5,7 saniyede sayesinde 2.0 litrelik turbo beslemeli dört silindirli motor yerleştirilen tüm tekerlekten çekiş sistemi. Golf R hıza hala elektronik 155 MPH ile sınırlı iken bu, neredeyse tam bir hızlı eski R32 6,5 saniyede 60 MPH sprint kez daha ikinci sırada.
01/25/10 Güncelleme: Volkswagen Check it out yeni Golf R için yeni bir resim galerisi ortaya!
Volkswagen resmen Golf R ABD pazarında 2012 başlayarak geçerli olacağını bugün teyit etmiştir: 2010/12/09 güncellendi. Bu her iki ve dört kapılı versiyon sunulacak spor tuned askıya alması, 18 "alaşımlı jantlar, farklı R unsurları ve en önemli kısmı yükseltilmiş yer alacak. Manuel şanzıman sadece Ocak 2011 yılında dünyanın ilk yapacaktır ABD versiyonu Detroit Auto Show.
atlamadan sonra basın afı.
Basın bülteni
Otomotiv tutku - 2009 bile hala güç ve performans ile ilgili bir şey var. IAA var ki, Volkswagen kanıtlıyor - yeni Golf R dünya prömiyerinde - yakıt tüketim değerleri bile yüksek uç spor otomobil alanında düşüş çözülebildiğini. Ve dinamik bir performans uzlaşma gerçekten bile olmadan bir ipucu. Aksine. Geleneksel olarak bu model serisinin her yeni R versiyonu 199 kW / 270 PS (6,000 rpm), yeni Golf R bu dinamik geleneği devam ediyor bir güç ile adı ". Güçlü Golf henüz üretilen" ayılar, bir önceki model 184 aktarılır onun dört tekerlekten çekiş sistemine kW / 250 PS. Burada vurgulamak: - 2,2 litre veya daha az yüzde 21 şimdi emekli Golf R32 rakam yeni Golf R, yakıt enjeksiyon sistemi ile her 100 kilometrede yakıt 10,7 litre işlenmiş ise sadece 8.5 litre! CO2 emisyonu 199 g / km 255 kadar azaldı. Bütün R modelleri gibi, bu aynı zamanda Volkswagen Individual tarafından kavramsallaştırılmaktadır oldu.
Artan ekonomisi güçlü bir performans katılır. 0'dan 100 km / h yeni Golf R sprintler - aynı zamanda dört tekerlekten çekiş sistemi ile - 5.7 saniye. Önceki modelde, kronometre 6.5 saniye durdu. zaten ustaca Golf R32 26.7 saniyede bu işareti geçmiş atış sırasında yeni modeli, 25.4 saniye arkasında 1.000 metrelik işareti koyar. Golf R sansasyonel 5,5 saniyede 100 km / h sprint ve yakıt pompası 100 kilometre (/ km CO2 195 g eşdeğeri) başına sadece 8.4 litre benzin gerektiren, bu da isteğe bağlı DSG şanzıman ile daha iyi yapar.
Yeni Golf R muazzam verimlilik artışı bazı sihir numarası dayalı değildir, daha ziyade gelişmiş küçülme sonucudur. Onun efsanevi selefi 3.2 litrelik bir deplasman ("32") ve altı silindirli gücünü oluşturulur. (TSI) turbo ile son derece gelişmiş direkt enjeksiyonlu benzinli motor - yeni model, bu dört silindirli ve deplasman 2.0 litre ile yapılır. yakıt pompası At ve virajlı dağ yolu, bu yüksek teknoloji ittifak çok noktalı enjeksiyon ile klasik bir altı silindirli motor üstündür. dört silindirli bile ses güçlü bir izlenim bırakabilir ki kanıtlanması da dört silindirli TSI tarafından desteklenmektedir Golf GTI, beşinci ve altıncı nesil vardır. Ve Golf R sergiler daha da büyük bir "ses aralığı."
TSI tork karakteristiği gibi etkileyici. Karşılaştırma: Bir önceki modelin altı silindirli 2500 devirde 320 Newton metrelik azami tork geliştirdi. Ve zaten son derece iyiydi. Yeni Golf R turbo dört-silindirli, direkt enjeksiyonlu motor, diğer taraftan, 350 Newton-metre krank mili tork transferi2.500 dev / dak 'dan başlayan aynı zamanda mevcut olan, ancak 5000 rpm bu tepe değeri koruyabilirsiniz. Böylece yeni araba temel dinamik bir performans büyüleyici yüksek seviyesi sağlar. Golf R32 ve Golf R gerçekten sadece bir disiplin içinde eşittir; her ikisi de 250 km hıza sahip / (elektronik Golf R sınırlı h).Golf TSI R
EA113 serisi direkt enjeksiyonlu benzinli motor yeni Golf R kullanılır; onun turbo yüksek performans aralıkları çok esnek ve sağa kadar değişken içine yapar. 1984 cm3 TSI özel güç ve saygın 100,3 kW / 136,6 PS litre deplasman onun tepkisi gibi etkileyici. Motor gücü kendiliğinden onun hız aralığı boyunca göz açıp kapayıncaya davet edilebilir. Motor da etkileyici akustik potansiyelini vurgular. Görsel olarak da: - Bir önceki model de gösterilmiştir ki "R özellik" Onun iki krom egzoz boruları var entegre difüzör altında tampon merkezinde görülebilir.
Dört silindirli motor intercooling ile bir turbo (en fazla 1.2 bar basıncına kadar) sayesinde kendi muazzam itici gücü geliştirir. Sadece 152 kilogram ağırlığında olan motor, E-Gaz ile tamamen elektronik motor yönetim sistemi tarafından kontrol edilir. Dört silindirli motor silindir daha az güçlü TSI versiyonu aksine, takviye cıvata ile donatılmıştır. Ayrıca güvenilir bir krank mili motorun yüksek tork transferi, böylece daha güçlü olmak için bağlantı çubukları vardır tasarlanmış. ama son silindir bloğu da agresif motor güçleri işlemek için takviye edildi en az değil.Golf R yeni dört tekerlekten çekiş
standart donanım olarak Golf R Volkswagen'in 4MOTION dört tekerlekten çekiş sistemi yeni nesil üzerinden yola TSI güç aktarır. Golf R32 uygulanan versiyonu ile karşılaştırıldığında, sistemin önemli bir ileri geliştirme yapıldı. Her şeyden önce, ön ve arka akslar arasında güç iletimi - özelliklebir yağ banyosu içinde çalışan dört tekerlekten diferansiyel - sergiler önceki nesil ile karşılaştırıldığında belirgin gelişmeler. En önemlisi: all-wheel diferansiyel aktivasyonu artık ön ve arka akslar arasında hızlarda bir fark gerektirir.
Yani, çünkü bir elektrikli pompa basınç oluşturmak için kullanılan ilk kez önceki nesil, üzerinde daha farklıdır. çalışma basıncı hidrolik rezervuar için elektrikli pompa malzemeleri petrol 30 bar. Bir kontrol modülü için daha fazla yağ basıncı çok plakalı debriyaj çalışan pistonlar nasıl uygulanacağını bir vana üzerinden, arka aks ve kontroller için ideal sürüş torkunu hesaplar. debriyaj de temas basıncı arka aksta istenilen tork ile orantılı olarak yükselir plakalar. aktarılan tork miktarı ly debriyaj balatası uygulanan basıncın büyüklüğü ile sürekli değişik olabilir. Sistemin çalışma basıncı her zaman mevcuttur beri Com önceki 4MOTION nesil karşılaştırıldı, sistem, kayma bağımsız çalışır.
kontrol modülü dinamik aks yükü dayalı tork dağılımını düzenleyen bugüne kadar başlatırken ve hızlandırılması, bu, daha etkili bir ön aksta tekerlek dönmeye önler. Aşırı durumlarda, tork sürücü yaklaşık yüzde 100 arka aks yönelik olabilir. aktif güvenlik ve dinamik performans açısından daha fazla kazanç elde edilir.Spor şasi ve frenler Golf R
o kasaya geldiğinde, geliştirme mühendisleri mevcut üretim Golf birinci sınıf sisteminin benimsenmesi başardık. Bunun anlamı: Önü helisel yay ve teleskopik amortisörler ile tanıdık McPherson gergi kollu süspansiyon ve arkada çok noktadan bağlantılı sus emeklilik standart ESP nadiren müdahale gerektiğini sağlar. Bununla birlikte,temel düzeni ve, 25 milimetre alçaltılmış sürüş yüksekliği ile bir spor şasi dönüştü yaylar, amortisörler ve stabilizatör tamamen maç retuned edildi.
Fren sistemi de bir 16-inç sistem yerine Golf R. performans sürüş daha yüksek düzeyde güncellenmiştir, bir 17-inç fren sistemi tüm ve boyalı R-özel fren kaliperleri etrafında içten havalandırmalı disklerde kullanılan yüksek -R logosu ile siyah parlak. Önünde disklerin çapı 345 milimetre ve 310 milimetre altındadır
Arka. Elektronik stabilizasyon programı (ESP) de güncellenmiştir. O ESP düğmesi ile yeni bir spor moduna geçirilebilir. bir devre olarak - - ESP sistemi gecikmeler müdahale, daha da yol tutuş özelliklerini sağlayan çok eğri dolu hızlı sürücüler sırasında. Golf R elektro-mekanik güç destekli direksiyon, aynı zamanda sportif bir karakteristik verildi. spor araba isteğe bağlı DCC dinamik şasi kontrolü seçeneği ile sipariş edilirse, güç destekli direksiyon, hatta sistemin sürüş modları (Spor, Normal, Comfort) her biri için özel olarak ayarlanmış karakteristik varsayar.
Şasi standart ile 225/40 lastikler ile yeni tasarlanmış 18 inç alaşım jantlar ("Talladega" tipi) yol ile teması sürdürüyor. Bir seçenek olarak, aynı jantlar 235/35 lastikler ile 19 inçlik versiyonu mevcuttur.Golf R Dış özellikleri
Süper Golf (Ben 2005 yılında, 2002 yılında II başlayarak) ve yeni kardeş modeli Scirocco R ilk iki kuşak gibi, yeni Golf R çok spor tamamen dış ve iç özellikler kümesi güncellenmiştir. Klaus Bischoff tarafından yönetilen Volkswagen tasarımcıları, Golf R iyi koordine ayrıntılandırmaları bir bohça ile bağımsız bir görüntü verdik. Golf R açıkça ve model serisinin zirve işaretleri kendi stil ve kalite Grubu Tasarım, Walter de Silva Başkanlığı tarafından belirlenen "La Semplicità" temel tasarım dilini izler.
Dışında, özelleştirme yeni tekerlekler ve frenler gibi yeni tampon tasarımları içerir. önünde, üç büyük hava girişleri tampon bölgede Golf R karakterize; alımı üzerinde panjur yüksek olarak gündüz farları iki dış hava girişlerinin de entegre hizmet veren, siyah ve standart LED şeritleri parlak boyalıdır. Ayrıca boyalı yüksek siyah radyatör ızgarasının iki panjur ve parlak. ızgara sağ tarafında yer alan krom yeni tasarlanan R logosu. ücretli olmadan dahil Bi-Xenon farlar, gece boyunca yol aydınlatmak. onun yanında, Golf R parlak siyah boyalı gövde rengi ve ayna yuvaları yılında Talladega jantlar, yan etek uzantıları ile tanımlanır.
O arkada bağımsız bir üst modeli olarak Golf R tanıması da mümkündür. difüzör ve egzoz borusu, R logosu ve büyük çatı kenarı spoyler ile tampon ile birlikte, yeni geliştirilen arka lambaları dikkat çekiyor. Onlar standart, farklı LED teknolojisi ile çalışır. Arka lambası da füme kapakları.Golf R İçişleri özellikleri
Altıncı nesil Golf, onun high-end iç malzemeleri ile, bir üst sınıfa sınırları parçalar. Golf R da bu kalitede görüntü yararlanır; onun güç rezervi dayanarak kendi başına bir lig bulunmaktadır. Volkswagen Individual tarafından geliştirilen ek özel yükseltmeleri otomobilin yüksek sınıf konumlandırma altını çiziyor. Burada temel donanım seçeneği mükemmel ergonomik özellikleri ile yeni tasarlanmış "Top Spor koltuk sistemi" dir. Sürücü sadece oturur boyuna yükseklik ve koltuk ayarlar, direksiyonu ayarlıyor kadar tokaları, ve gitmek için hazır. Koltuk olsa münasip olarak uyuyor.
Birlikte benzer özelleştirilmiş Golf R uluslararası rekabet arasında burada standartlar getiriyor. Golf GTI ve Golf GTD, Güney Afrika'da aynı adla yarış ders almıştır - spor koltuklar ve orta panelleri petek döşemeli ve gri-siyah "Kyalami" tasarım dokulu. Yan destekler iç panelleri mikro lifler kristal-gri "San Remo" ile kaplanır ise koltuğun ön kenarı, Titan Siyah kumaş döşemeli olduğunu. koltuk bileşenlerinin dinlenme ve rooflinere siyah renklidir. Yeni R logosu gibi ön kafalıklar de işlemeli. Sürücü ve ön yolcu için Motorsport kabuk koltuklar da bir seçenek olarak mevcuttur. Bu durumda, orta koltuk panelleri "San Remo" mikro fiber kumaş Temizle vardır. Dışta, kabuk koltuklar siyah deri ile kaplanmıştır.
İç tüm dikişler "Sanat Gri" vardır, bu da üç kollu deri direksiyon simidi üzerindeki deco rative dikiş doğrudur. Perfore deri maksimum pençe sağlayarak, üst ve direksiyonun alt kısmında kullanılır. ergonomik motor sporları niteliklerini içeren direksiyonun yanında sürekli deri ile kaplıdır. ince siyah piyano boya Spokes sportif görüntüyü tamamlamak için şık bir yönü ekleyin. Merkezi direksiyon yeni R logosu taşıyan konuştu.
piyano boyası ve krom büyüleyici malzeme kontrast incelik ve hassasiyet her detay için tutku bir görüntü aktarıyor. Diğer yeni tasarım özellikleri R vites topuzu, halı paspaslar, alüminyum kapı R logosu ve mavi işaretçilerle aletleri ile plakaları sırt içerir. "Gümüş Lane" tarzında paslanmaz çelik spor pedallar ve R-özel alet ve kapı aksan özelleştirme tamamlandı. Golf R başka bir standart özellik otomatik matic klima kontrol sistemi (Climatronic ") MP3 çalar artı çift tuner dahil olmak üzere," RCD 310 "radyo-CD sistemi (4 x 20 Watt) 'dir. Golf R bu senenin sonunda başlayan Almanya'da sipariş edilebilir.


otocevap.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder