Volkswagen Passat
Geçmişi
Passat 1973 yılında piyasaya sunulmasından de sedan / salon pazarının ortasına yerleştirildi. yaşlanma Beetle satışları azalan edildi ve daha geniş eski teknolojiye dayalı olan 3 ve 411 ve 412 tipi Volkswagen gibi hava soğutmalı arkadan motorlu modelleri.
1964 yılında Audi Volkswagen Grubu'nun satın alınmasının ardından, Volkswagen ve bir su soğutmalı motor ile modern bir önden çekişli araç geliştirmek için yeni mühendislik uzmanlığını kullanılan böylece Passat ve Golf (ikincisi 1974 yılında uygulanmaya başlanacak) bir ilk idi Volkswagen otomobillerin yeni nesil. İlk Passat ve Audi 80/Fox itibaren kısmen geliştirildi, 2005 yılına kadar, iki öyküsü paylaştı.
gelişim aşamasında Passat Lansmanından, Volkswagen üretimi çok önce, ve (Entwicklungsauftrag 400, ya da "Kalkınma Sipariş 400") EA400 olarak içten belirlenmiştir Tip 3 Wolfsburg fabrikasında sipariş için kapasite boşaltmak için durdu olmuştu . yeni bir araba [2] Wolfsburg özenle üretim kadar rampa başardı. Passat üretim hatları bir yıl önce başlatılan olmuştu otomobilin Audi 80 kardeş küçük hacimleri araya kullanılmıştır başladı hemen önce [2]
Passat tradewind Almanca kelime türetildiği tabela - ve Volkswagen (Körfezi akışı sonra) Golf, Jetta (Jet stream sonra) ve Scirocco (Sirocco sonra) da dahil olmak üzere, önde gelen rüzgarlar sonra araç adındaki tarihinin dönem.(Typ 32, 1973-1981) B1 [değiştir]Ana madde: Volkswagen Passat (B1)Volkswagen Passat Mark I 5-door Variant
Orijinal Volkswagen Passat 1973 yılında başlatıldı. Vücut tipleri aslında 2 ve teklif - ve 4-salonlar kapı ve üç ve beş kapılı versiyonları görünümlü benzer. Dıştan dört İtalyan tasarımcı Giorgetto Giugiaro tarafından tarz modern bir fastback tarzı tasarım, paylaşımlı. Özünde ilk Passat, mekanik olarak Audi 80 salon bir fastback versiyonu oldu, bir yıl önceki tanıttı. Beş-kapılı station wagon / emlak 1974 yılında tanıtıldı. Avrupa'da, Passat 2 dikdörtgen, 2 yuvarlak 7 ", veya 4 yuvarlak 5,5" özelliklerine bağlı olarak farlar ile donatılmıştı. Passat ve zamanda en modern Avrupa ailesine otomobillerinden biri olan 3 ve Tip 4 Tip yaşlanma Volkswagen için bir yedek olarak düşünülmüştü.
de kullanılan benzinli motorlar ve 1.5 lt (84 hp) 75 PS (55 kW;, 74 hp) / 85 PS (63 kW); Passat ilk 4 silindirli 1.3 lt OHC (54 hp) 55 PS (40 kW) kullanılır Audi 80-boyuna ya 4-ileri manuel şanzıman veya 3-speed otomatik ile, Audi geleneği, önden çekişli ile monte edilir. O arkada sabit aks / yay ikilisi ile MacPherson ön süspansiyon vardı.
SOHC 1.5 değişmeden güç ve daha yüksek tork değerleri ile Ağustos 1975 yılında 1.6 lt olarak kullanılmaya başlandı. Temmuz 1978 yılında Passat Dizel VW Golf `1.5 lt dizel s ile donatılmış, mevcut oldu (50 PS (37 kW, 49 hp)), 1.6 lt motorun yakıt enjeksiyonlu sürümü ile Passat GLİ tarafından Şubat 1979 takip .
Dizi yeniden konumlandırılmış gösterge dahil ve modeline bağlı olarak, ya 4 yuvarlak veya 2 dikdörtgen ön farlar iç yükseltme ve kurnazca revize styling başrolde (Avrupa dışında 1978) başlatılan, 1977 yılında bir facelift aldı. [3]
Kuzey Amerika'da, araba Volkswagen Dasher. Denirdi [4] üç ve beş kapılı hatchback ve ve 1974 model yılı süresince Kuzey Amerika'da piyasaya sunuldu bir station wagon modeli. Tek mevcut motor 75 hp gelişen bir karbonlanmış 1.5 lt sıralı dört (56 kW) (ya da 70 bg (52 kW) 1975 yılında), Bosch yakıt tarafından model yılı 1976 üstlenilmekle-1.6 lt dört 78 hp (58 kW) enjekte edildi . Kuzey Amerika araba tek DOT standart farlar ile teçhiz edilmiştir.
1978 yılında Dasher dörtlü mühürlü ışın farlar ve büyük poliüretan kaplı tamponlar ile, Avrupa Passat çizgisinde bir facelift aldı. Döşeme da yükseltildi binmek yumuşadı. 1979 1130 kg (2500 lb) araç içinde sadece 48 PS (35. kW) üretilen 1.5 lt dizel motor, tanıtımı gördüm. Dizel için / h zaman 0-100 km 19.4 saniye, 6.2 saniye benzin (benzin) motor daha yavaş oldu. Tüm benzinli motorlar gelecek nesil için hazırlık 1981 yılında Kuzey Amerika için düştü. [5]
Brezilya'da, Passat B1 1988 yılına kadar 1974 arasında üretildi. Audi 80 Brezilya'da satılan bu yana, orada Passat farklı bir ön uç tedavi vermeye gerek yoktu. onun 1.6 ve 1.8-litre motor, 1985 yılında Brezilya özgü yüz germe ve 5-ileri şanzıman gibi tanıttı B2 platformu uzun ömrü birçok yenilik sırasında. Passat 1.6 TS ve adında bir spor versiyonu, daha sonra Passat GTS 1.8 Pointer da tanıtıldı.(Typ 32B, 1981-1988) B2 [değiştir]Ana madde: Volkswagen Passat (B2)Ayrıca bakınız: Volkswagen Santanabeyaz sedan otomobilÖn facelift Passat B2 5-kapılı hatchback
İkinci jenerasyon Volkswagen Passat 1981 yılında başlatıldı. B2 adlı platform, ve biraz daha uzundu otomobilin güncelledi styling dikdörtgen farları en belirgin fark, anında bir Passat olarak algılanıyordu. Passat hatchbacks ve Türevleri (gayrimenkul / vagon) ek olarak, aynı zamanda 1985 facelift kadar Avrupa'da Volkswagen Santana olarak satıldı geleneksel üç kutu salon vardı. Kuzey Amerika'da, Passat / Santana'nın, ama üç-kapılı hatchback, dört-kapılı sedan ve vagon modeli mevcuttur, Volkswagen Kuantum olarak satıldı beş-kapılı hatchback hiç satılmadı ve üç-kapılı hatchback düştü En az iki yıl sonra. Dört tekerlekten çekiş Syncro sürümü daha güçlü 5 silindirli motor sadece başlangıçta, Ekim 1984 yılında tanıştı.
Santana da (1987 ve 1991 yılları arasında Carat olarak) ve Arjantin (1984 ve 1988 Corsar gibi) Çin, Brezilya, Meksika üretildi. Brezilya'da, Santana'nın station wagon Kuantum olarak satıldı. Passat sedan ve station 1987 yılına kadar kendi yerel pazarı için Güney Afrika'da üretildi. B2 2010 itibariyle Santana Çin'de üretim devam etmektedir.
Önceki nesilde olduğu gibi, B2 Passat özellikle 4 silindirli benzinli ve dizel motorlar ile satıldı. selefinden farklı olarak, ancak, üst-line versiyonlarının 1,9-2,2 litre 5 silindirli Audi veya VW motorları aldı. [6] [7] Buna ek olarak dört ve beş vitesli kılavuzları ve üç vitesli otomatik şanzıman, Passat / Santana da VW endişe ilginç 4. + E iletim mevcuttur. Bu, aynı zamanda "Formel E", bir serbest mekanizması ile birlikte daha iyi gaz kilometre sağlanan özellikle yüksek viteste vardı çağırdı. Otomatik stop / start bazı pazarlarda da mevcuttur. Passat Variant Syncro kullanılan dört tekerlekten çekiş sistemi, Volkswagen Golf Syncro Audi 80 quattro mekaniği değil paylaştı. Syncro's bottomplate bir iletim tüneli, bir tehcir gaz tankeri ve iyi (karmaşık arka aks montaj için yer açmak için) hiçbir yedek lastik gerektiren neredeyse tamamen farklıydı. Sadece daha popüler emlak yeniden yapılandırılmış oldu. Syncro 5 silindirli motor sadece, Kuzey Amerika pazarında da mevcuttur.gümüş station wagonVolkswagen Passat Variant B2
1985 yılında çeşitli yeni ve daha büyük tamponlar, iç düzeltilerle, yeni ön ızgara ve hatchback versiyonları üzerinde yeni stoplar oluşan hafif bir facelift aldı. Santana tabela Avrupa'da düştü iken 2-kapılı hatchback kesildi. Otomobilin ön uç artık hatchback ve station aynıydı. hala Kuantum olarak bilinen Kuzey Amerika versiyonu, Avrupa stili kompozit farlar kazandı.
Almanya'da yerleşik 3.345.248 ile (Syncro modeller Haziran ayına kadar üretim devam etmesine rağmen) 31 Mart'ta, 1988 üretim sona erdi. Dünya üretiminin en az 4.5 milyon adet miktarı toplamları.(Typ 35i, 1988-1996) B3 ve B4 [değiştir]Ana madde: Volkswagen Passat (B3)Avrupa-spec Passat Variant (gayrimenkul / vagon)
Üçüncü kuşak Passat, Kuzey Amerika, Avrupa, 1990 Mart 1988 yılında tanıtılan ve 1995 Güney Amerika. Bir radyatör ızgarasının olmayışı, ve 411 gibi arkadan motorlu edilen Volkswagen ön uç stil anımsatan yapılmış aynı zamanda modern bir stil trend olarak ikiye katladı.
O zaman o ilk Passat Audi salonu ile paylaşan bir yerine bir Volkswagen tasarlanmış platformu üzerine inşa edilmiş olacaktı. küçük Golf modeli için kullanılan araç, Volkswagen platformu isimlendirme belirlenen B3 rağmen, ancak bir platform büyük ölçüde dayalı tüm yönlere uzatılmış oldu. Birçok bileşeni bu araçlar arasında doğrudan paylaşılmaktadır. Sadece 4 kapı sedan ve 5 kapılı Sedan versiyonu önceki modelin fastback seçeneği olmadan, mevcut idi. Tüm pazarlarında Passat adı altında pazarlandığı, Kuzey Amerika'da, bu bir ilk oldu.
Yakıt benzinli motorlar iyi performans ve arıtma önceden kullanılan karbüratör birimleri daha verdi enjekte. Onlar, enine monte edildi floorpan Volkswagen'in 'Senkronize' dört tekerlekten çekiş sistemi kabul üretilmiştir. Motor seçenekleri GL modelinde 2.0 litre 16 valf motoru vardı, CL modelinde 1.8 litrelik motor (Kuzey Amerika, bütün CL, GLS bulunmayan ve GLSs olan 2.0 16v), Volkswagen'in yeni 2.8 litre de kullanılabilir VR6 motor ( Golf ve Corrado)) Kuzey Amerika, Avrupa ve 1992 yılında 1991 yılında piyasaya GLX / GLS modeli (içinde ve G60 motoru (sadece Kuzey Amerika pazarı için Kanada'da Syncro modeli mevcuttur) içinde. VR6 motor top-of-the-range Passat (139 mph) saatte 224 kilometre hıza verdi. 1.9 litrelik dizel motor seçeneği de mevcut idi.1993 Facelift (Passat B4) [değiştir]Ana madde: Volkswagen Passat (B4)
B3 Passat ağır 1993 yılında ve B4 belirlenmiş olmasına rağmen makyajlı iken, yepyeni bir model değildi. The facelift the Mk3 Golf ve Jetta örneğin dönemin diğer aynı nesil Volkswagen modelleri ve tarzına uyması için bir ızgara, yeniden giriş görmeye en açık dış değişikliği, çatı ve sera dışında dış gövde panelleri revize edilmiştir. Iç hafif güncellendi ve güvenlik donanımları dahil çift ön hava yastıkları ve emniyet kemeri ön gergileri gibi temel gösterge paneli tasarım değişmeden kalır rağmen.
(; 89 bhp 90 PS) 'de 1900 rpm, 66 kW tork 210 newton metre (155 ft · lbf) üreten, bir sıralı dört silindirli 1.9 litre turbo dizel - araba Turboşarjlı Direkt enjeksiyon (TDI) dizel motor ile sunulmuştu 3.750 dev / dak. ABD'nin galon başına 45 mil sedan için US EPA yakıt verimliliği değerlendirmesi yapılmıştır (5.2 L/100 KM, 54 mpg-imp) otoyol. 70 litre (15.4 imp gal, 18.5 US gal) ile birlikte yakıt deposu, yakıt tek bir tank üzerinde (800 + mi) aralık 1300 + km vardı. B4 TDI vagon onun 1996-1997 ömrü boyunca ABD'de az 1.000 satış gördüm.(Typ 3B/3BG, 1996-2005) B5 ve B5.5 [değiştir]Ana madde: Volkswagen Passat (B5)B5 Volkswagen Passat sedan (ABD)
Volkswagen Grubu B5 platform tabanlı bir all-new Passat, Avrupa'nın 1996 yılında başlatılan ve 1998 Kuzey Amerika. Onun PL45 platform, 2 yıl önce açıldı ve ikinci nesil (B2) bu yana ilk kez Audi'nin eşdeğer modeli ile platform paylaşımı Passat dönüş gördüm ilk nesil "Typ 8D" Audi A4, paylaşılarak ikinci nesil "Typ 81" Audi 80/Audi 90 (A4, Audi 80 hat için ardılı) ile onun platformu paylaştı Passat.
Passat Mk4 Golf, Bora ve Polo Mk4 gibi Volkswagens son nesil için, ilk 1 konsept otomobil Concept görülen yeni bir tasarım dili tanıttı. Aerodinamik çalışma B5 Passat bir 0.27 (salon modeli) sürtünme katsayısı verdi.
ve ön-wheel-drive modelleri ya 4motion 4WD modeller üzerinde tam bağımsız süspansiyon için bir yarı bağımsız torsiyon çubuğu; otomobil tamamen bağımsız dört kollu ön süspansiyon özellikli. 4WD çekiş kaybı en aza indirmek için bir ikinci nesil Torsen T-2 tabanlı 4WD sistemi kullanılarak, 1.8 için isteğe bağlı olarak 1997 yılında 2.8 V6, 1.9 TDI ve 2.5 V6 TDI motorlar tanıtıldı. Passat ve A4 için 1.8 litre benzinli motor, aynı motorun enine uygulamalar (enine 4.6 litre 4.3 litre boyuna) göre daha az yağ kapasitesine sahip bir sonucu olarak yağ çamur sorunları ortaya çıkabilir, eğer düzenli hiç değişmedi tam sentetik yağlar ile aralıklarla. Üç şanzıman seçenekleri mevcuttur: 5 ileri manuel şanzıman, 6 ileri manuel şanzıman (codename 01E) ve tiptronic sahip 5 ileri otomatik şanzıman.2001 Facelift (Passat B5.5) [değiştir]2001-2004 Volkswagen Passat SE V6 sedan (Avustralya)
Ayrıca B5.5 model olarak bilinen geç 2000 yılından sonra inşa B5 Passat modelleri, revize projektör-optik farlar, tamponlar, fren lambaları da dahil olmak üzere küçük tasarım ve mekanik revizyon aldı ve krom trim.
275 PS (202 kW) üreten bir 4.0 litre W8 motor dört tekerlekten çekiş sistemi standart 4motion dahil arabanın bir lüks versiyonu 2001 yılında piyasaya sürüldü. Bu motor Volkswagen Grubu'nun yeni W motor için bir test yatağı olarak düşünülmüştü [8] Daha sonra Phaeton ve Audi A8 ve Bugatti Veyron olarak W16 motor içinde W12 bir görünüm yapacak teknolojisi. Motor 2004 yılında kesildi.
2003 yılında, güçlü 2.0 litrelik Turbo beslemeli direkt enjeksiyon (TDI) 136 PS (100 kW) güç üreten dizel motor (Passat ABD'de satılan tek orta ölçekli dizel araba yapma) eklendi. Bu varyantı 2004-2005 arası satıldı.
Bir uzatılmış platformu Shanghai-Volkswagen tarafından geç 1999 yılında Çin'de piyasaya sürüldü 'Passat' desteklemeye devam etti. Bu uzun versiyon rebadged ve 2001 yılında Skoda Superb Avrupa'da başlattı. Her iki (3.9) daha uzun dingil mesafesi ve uzunluğu standart B5 Passat daha 100 milimetre var. Güncelleştirilmiş bir sürümünü Passat Lingyu olan 2.0 litre, 1.8 litre Turbo ve 2.8 litre V6 benzinli motor bulunuyor, 2005 yılında çıkarıldı.
İngiltere'de, Top Gear '2005 anketi sadece Fiat Marea ve Rover Onun önemli rakiplerinin en gerisinde kalmıştır. [kaynak belirtilmeli] daha kötü bir derece alan 45 Saloon, yani birlikte, kendi üçüncü en tatmin edici geniş aile arabası olarak Passat beğenilenler Ford Mondeo, Opel Vectra, Citroen C5 ve Peugeot 406.(Typ 3C, 2005-Günümüz) B6 ve B7 [değiştir]Ana madde: Volkswagen Passat (B6)Volkswagen Passat 2.0 TDI gayrimenkul (Avustralya)
B6 Passat ilk kez 2005 yılı Mart ayında Cenevre Otomobil Fuarı'nda sergilenen ve 2005 yılı yazında Avrupa'da başlattı. selefinden farklı olarak, B6 Passat artık Audi'nin eşdeğer modeli (Audi A4) ile platform paylaştık. MK5 Golf's PQ46 platformu değiştirilmiş bir sürümü dayanarak, B6 bir enine yerine selefinin longitundinal motor düzeni bulunuyordu.
4motion olarak pazarlanan dört tekerlekten çekiş sürümünün enine motor planı, Haldex Çekiş çoklu plakalı kavrama ile B5 Torsen merkezi diferansiyel, bir geçiş belirliyordu. Haldex sistemi değiştirmek de önden çekişli araba daha yakın kullanım değişir. the Torsen karşılaştırıldığında, Haldex böylece of 25:75 için 75:25 daha geniş bir önyargı dizi sağlayan, ön tekerleklere (100:0 için 50:50 önden arka önyargı arası) daha eşitsiz tork yönlendirebilirsiniz B5 Passat. Haldex kayması, tespit edilinceye kadar hangi arka aks için bulaşabilir torkun% 50 maksimum noktası önden çekişli araç olarak davranıyor, reaktif bir tip sistemidir. Daha fazla bilgi için Audi ilgili quattro (dört tekerlekten çekiş sistemi) makalesine bakın.
Yakıt Tabakalı Enjeksiyon neredeyse her benzin kullanılan DOHC 100 km ulaşabilirsiniz 3.6 litre (1.6 litre 1,6 arasında değişen, Passat sürümü motorlu / (62.1 mil) 11.5 saniye ve 200 km h / (124,3 mph) için h Manuel vites versiyonlarında), fakat çok valf 2.0 litrelik Turbo beslemeli direkt enjeksiyon (TDI) dizel Avrupa'nın en sürümü (mevcut hem de 140 PS (103 kW sonra aradı; 138 hp) güç ve 170 PS (125 kW, 168 hp) çeşitleri). ABD pazarında, 200 PS (147 kW, 197 hp) I4 turboşarjlı 2.0 litre, ya da temel motoru olan 280 PS (206 kW, 276 hp) altı ileri manuel ile 3.6 litre yükseltme olarak VR6 motor, (sadece 2.0 T modeli) ve otomatik şanzıman tabanında kullanılabilir. 2009 model yılı itibariyle, VR6 motor ve 4motion seçenek Passat sedan ve station wagon üzerinde ABD'de artık mevcut ama Passat CC mevcuttur [9].
Şubat 2008'de, 2.0 FSI yeni Audi tarafından geliştirilen 1.8 TSI motor ve 6 ileri otomatik şanzıman ile değiştirildi. 1.8 T 160 PS 'dir (118 kW, 158 hp), 250 newton metre (184 ft · lbf) ve saatte 220 kilometre (136,7 mph) bir hıza ulaşarak, 0-100 km / s 8.6 saniye içinde ulaşır . Aynı zamanda common rail enjeksiyon teknolojisini Audi aralığından 2.0 TDI motor var olan 2.0 TDI birimleri almıştır. Common rail teknolojisi daha az yakıt kullanır ve çalışırken sessiz olduğu. Bu motor motor paylaşımı için daha geniş Volkswagen Grubu politikasının bir parçasıdır.
Passat Estate onun Römork Denge Programı gibi çekme özelliği olan dizi için Awards 2008 Yılı Pratik Karavan Towcar genel kazanan kazandı.
Asya'da PQ46 Passat, Magotan olarak FAW-VW tarafından yayınlandı Aisa Volkswagen diğer ortak girişim sonrası, Şangay Volkswagen Passat ve Passat Lingyu (uzun dingil mesafesi Passat) için B5 platformu kullanmaya devam etmek için karar vermişti. [10 ] Ağustos 2010 tamamen ithal modeli Asya, sunulacak Passat B6 vagon versiyonu yana. Ama bu araba sadece sırayla adı "Passat" veya "Magotan" bakın değil, Çin Volkswagen Değişken denir.
2012 yılında, 1.2 TSI motor sunulacak. [Kaynak belirtilmeli]Passat R36 [değiştir]Passat R36 sedan (Avustralya)
2007 Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda, Volkswagen Volkswagen Bireysel GmbH tarafından oluşturulan 'R çizgisi "R36 başlattı.
The R36 kullanan 300 PS (221 kW, 296 bhp) üretmek için retuned 3.6 litre VR6 motor, 100 km için salon ve değişken (/ wagon gayrimenkul) iter tork, 350 newton metre (258 ft · lbf) / sırasıyla 5.6 ve 5.8 saniye içinde h (62.1 mph). Adı "R36" 3.6-litre motor yerinden türetilmiştir.
The R36 yeniden tasarlanmış ön ve arka spoiler, 18 "Omanyt alüminyum alaşım jantlar, 20 mm (0.8 in) daha düşük süspansiyon, 'R' oyulmuş paslanmaz çelik pedallar, 'R' baskılı spor gibi diğer Passat kardeşler üzerinde pek çok ayırt edici özelliği vardır deri koltuklar, Bi-Xenon farlar ve arka susturucu ikiz egzoz borusu.
Temmuz 2008'de, Volkswagen Ortadoğu'da R36 sürümünü başlattı. [11]Passat CC [değiştir]Ana madde: Volkswagen Passat CC
CC (Comfort Coupe) [12] Passat 4-kapılı "coupe" sürümüdür. O Detroit'teki 2008 Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda tanıttı. Başlangıçta benzer tarz Mercedes CLS ile rekabet amaçlı, Passat CC daha şık ve lüks önceden yayımlanan Passat B6 daha amaçlamaktadır. ABD'de, adı "Passat" ve düştü araba "CC" olarak. bazı seçenekler CC özgü eller ücretsiz otopark, şerit ayrılış önleme, akıllı seyir kontrolü ve uyarlanabilir süspansiyon içerir [13] satılmakta . CC sunulan Motorları baz 2.0 seçenekleri ile düzenli Passat bu ayna litrelik turbo beslemeli dört, veya 4-motion tüm tekerlekten çekiş içeren isteğe bağlı 3,6 litre V-6, silindir. CC daha lüks Passat B6 olarak pazarlanan olmasına rağmen, daha düşük bir fiyat etiketi ile geliyor. Bir Passat B6 MSRP 28.300 $ iken, CC $ 27,100 bir taban fiyat ile birlikte geliyor.
Çin yapımı CC 15 Temmuz 2010 tarihinde FAW-VW tarafından yayınlandı. Iki motor seçeneği sunulmaktadır: 1.8T ve 2.0T [14].(Passat B7) 2010 Facelift [değiştir]Volkswagen Passat B7
B6 Passat Klaus Bischoff ve Walter de Silva tarafından makyajlı, ve [kaynak belirtilmeli] 2010 yılının Eylül ayında Paris Otomobil Fuarı'nda tanıtılmıştı. belirlenen "B7" olsa da, otomobil yepyeni bir model değildir. The facelift çatı ve sera, ızgara ve farlar için önemli değişiklikleri dışında yeni dış gövde panelleri ile sonuçlandı. Yükseklik ve genişlik ölçüleri 4 mm ise süresini artırdığı, B6 Passat değişmemiş vardır. Yeni özellikler bir yorgunluk tespitlerde sistemi ve sistemidir. Ortalarında Kasım 2010 de satışa ulaştı [15] otomatik bir "fren şehirde acil durum" yer alıyor.
Temel pano tasarımı değişmemiş olsa da iç, B6 gelen küçük bir detay değişiklikler içeriyordu.
Hindistan'da, B6 sürümü B7 sürümü ile değiştirilmesi gerekiyordu. Ayrıca FAW-VW-inşa Magotan de Passat B7 uzun versiyon ile değiştirilecektir. Yeni model ve en az 100 mm Avrupa B7 daha uzun Hint pazarı için özel olacak. Hint pazarında da B6 sadece bir facelift değil, yeni bir platform olarak görünen B7 alacağı tahmin ediliyor. [16]
Çin'de, FAW-VW-inşa Magotan de Passat B7 uzun versiyon ile değiştirilecektir. Yeni model ve en az 100 mm Avrupa B7 daha uzun Çin pazarı için özel olacak. [17]
R36i model Ancak Almanya'dan ithal olmaya devam edecektir. [Kaynak belirtilmeli]Passat (Kuzey Amerika ve Çin pazarları) (2011-present) [değiştir]Volkswagen Passat NMSAna madde: Volkswagen Passat NMS
Yeni Passat ve Kuzey Amerika pazarında 2012 model yılı için B6 Passat yerini alacak, aynı zamanda Çin pazarında satışa sunulacak. Kuzey Amerika versiyonu ve [18], onun Chattanooga, Tennessee tesis inşa edilecek aynı zamanda 2011 yılında Shanghai-VW tarafından Çin'de inşa edilecek. Ocak 2011 yılında resmi lansmanı öncesi Yeni Orta Ölçekli Sedan (NMS) olarak bilinen [17] Bu araç ve çağdaş Avrupa pazarı ayrı B7 Passat geliştirilmiştir Kuzey Amerika için özel olarak tasarlanmıştır.
Etiketler:
2011 Yeni Passat,
passat 1.6 tdi,
passat tdi,
volkswagen passat,
yeni kasa passat
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder