Mercedes Paris Auto Show S 250 CDI BlueEFFICIENCY, dünyanın en az yakıt tasarruflu lüks sedan de duyurdu. O 204 HP ve tork 500 NM sunar ve 100 km'de 5,7 litre motor toplam sunar dört silindirli turbo motoru ile güçlendirilmiştir. sadece 8,2 saniyede 60 mil 0 ve araba sürat 150 mph hıza vurabilir.
Motor / sistem start / stop ECO için şeklindeki bir. araç durana kadar bu sistem en kısa sürede motor kapanıyor - örneğin trafik ışıklarında - ve sürücünün sabit iken fren pedalına basın devam ediyor. Sürücü fren pedalına bültenleri veya presler gaz pedalının motoru en kısa sürede hemen yeniden başlar.
İstenen iç sıcaklığı henüz eğer ulaşılacak, sürücü sistem kapalı olup olmadığını ya da sürücü programları "S" veya "M" aktif ise ECO Start / stop fonksiyonu örneğin motoru kapatmak olmaz. Akıllı kontrol sistemi, tüm fonksiyonları ve konfor sistemleri aksi durduğunda operasyonda kalmasını sağlar.
atlamadan sonra basın afı.
Basın bülteni
Yeni S 250 CDI BlueEFFICIENCY ile Mercedes-Benz Paris Motor Show 2010 'de dünyanın en yakıt tüketen lüks salon sunuyor. S-Class başarı daha 60 yıl daha tarihindeki ilk dört silindirli motoru olarak, yüksek verimli turbo dizel ünite bir karşılık NEDC döngüsü, 100 kilometre başına yalnızca 5.7 litre yakıt tüketim seviyeleri elde / km 149 g CO2 çıktı. Sonuç olarak, yeni S 250 CDI BlueEFFICIENCY lüks segmentte ve aynı zamanda CO2 çıkışı açısından 150 gram işareti kesme vuruşu kendi sınıfında ilk araç ilk 5 litrelik bir otomobil. 150 kW (204 hp) zirve çıkışı ve 500 Nm maksimum tork ile, dört silindirli CDI de S-Class tipik üstün bir sürüş deneyimini garanti eder.
Lüks salon, 100 km / 8,2 saniye h. 0'dan 240 km / h hıza ulaşır sürüş dinamiği yüksek düzeyde örnek ekonomisinin birleşimi, aynı zamanda standart /, fonksiyon stop start ECO uygun ve iki aşamalı yüksek ve düşük basınçlı turbo ile turbo common-rail teknolojisi yeni nesil, sayesinde elde olan Mercedes-Benz yeni, kapsamlı bir gözden geçirilmiş 7 vitesli 7G-TRONIC otomatik şanzıman PLUS ile birlikte sunuyor.son S-Class varyantı 150 kW (204 hp) motor zaten üstün verim övünme, çok sayıda Mercedes-Benz modelleri bulunuyor. 500 Nm maksimum tork, sadece 1.600 rpm bir motor hızı temin edilebilir.Yakıt tasarrufu: start ECO / fonksiyon durdurmak
100 km başına iyi 6'nın altında litre aşağı S-Class yakıt tüketiminde düşüş / fonksiyonu start / stop ECO yeni kısmen ilişkindir. araç durana kadar bu sistem en kısa sürede motor kapanıyor - örneğin trafik ışıklarında - ve sürücünün sabit iken fren pedalına basın devam ediyor. Sürücü fren pedalına bültenleri veya presler gaz pedalının motoru en kısa sürede hemen yeniden başlar. İstenen iç sıcaklığı henüz eğer ulaşılacak, sürücü sistem kapalı olup olmadığını ya da sürücü programları "S" veya "M" aktif ise ECO Start / stop fonksiyonu örneğin motoru kapatmak olmaz. Akıllı kontrol sistemi, tüm fonksiyonları ve konfor sistemleri aksi durduğunda operasyonda kalmasını sağlar.Etkili bir çift hareket: İki aşamalı olağanüstü çekiş gücü için turbo
dizel motorun temel özelliği turbo onun iki aşamasıdır. Önce bu sistemi düşük devirlerde güçlü torku sağ ve performansı eşit bir altı silindirli motor bununla sağlar C ve E sınıfı, üretim araçların dizel motorları için Mercedes-Benz tarafından tanıtıldı.iki aşamalı bir turboşarj ünitesi için kompakt modül küçük oluşur
yüksek basınç (HP) turbo ve büyük bir alçak basınç (LP) turbo. Bu seri bağlanmış olup, her bir türbin ve türbin tarafından yönlendirilen bir kompresör bulunmaktadır. HP türbin yer almaktadır at ve egzoz manifoldu başlangıçta akışı egzoz gazı verir; o zaman dakikada 215.000 devrimler dönerler. HP türbin konut açılabilir ya da kapalı bir vakum hücre tarafından tetiklenen bir şarj basıncı kontrolü flep ile ayrılmaz bir baypas kanalı bulunuyor. kapağı kapalı ise, bütün egzoz gazı enerji HP türbin sürücü için sadece mevcut öyle ki HP türbin vasıtasıyla dere akar egzoz. Bu optimum şarj basıncı düşük motor devirlerinde de inşa edilebilir demektir.
motor hızı arttıkça, şarj basıncı kontrol kapağı açılır. Daha sonra dere egzoz bir kısmı HP bölümüne rahatlatmak için baypas kanalı üzerinden akar. , Iki egzoz gazı HP türbin Mansabında tekrar katılmak ve herhangi bir gaz enerji dakikada 185.000 devir maksimum hızda HP türbin sürücüler egzoz kalan akarsu. aşırı yüklere karşı korumak için, LP türbini de açık ya da kapalı bir Wastegate vasıtasıyla bypass ile donatılmıştır. motor orta devirlerde ulaştığında, HP türbin şarj basıncı kontrolü flep böylece HP türbin kayda değer çalışmaları gerçekleştirmek için kesildiğinde o geniş açılır. Bu egzoz tam gaz enerji sonra türbin işin hepsini yapıyor LP türbini, içine az kayıp ile yönlendirilmesine olanak tanır.gitmek için can atıyor: geliştirilmiş silindir düşük devirlerde bile şarj
Iki kompresör aynı şekilde ve seri olarak bağlı ek olarak bir yan kanal bağlanır. Bu LP türbin işletim enerji girdisi bir fonksiyonu olarak sıkıştırılmıştır alçak basınç kompresör aracılığıyla hava temizleyici ilk akar yanma havası. Bu ön-basınçlı hava o zaman daha fazla sıkıştırma uğrar HP türbin ile birleştiğinde yüksek basınçlı kompresör, geçer. Sonuç süreç turbo gerçek bir iki aşamasıdır.
iki turbo vasıtasıyla yanma havasının temini bu sofistike, on-demand kontrolü önemli yararı şarj geliştirilmiş silindir ve dolayısıyla, yüksek tork, düşük devirlerde bile. Dahası, yakıt tüketimi azalır. Normal çalışma sırasında, bu kavramın avantajları turbo lag, tüm motor devir aralığı, spontan gaz tepkisi ve mükemmel performans karşısında iyi bir tork eğrisi olmadan uyumlu sürüş özellikleri görülebilir.itme Plenty: dördüncü nesil common rail
İki aşamalı şarj böylece yanma odalarına girmek için hava büyük bir hacim sağlar, etrafında 140 derece santigrat ısıtmalı-up ve basınçlı hava sıcaklığını düşürür büyük bir intercooler ile tamamlanmaktadır. ve yüksek verimli yenilikçi dizel motorun bir başka özelliği, dördüncü nesil common rail direkt enjeksiyon. 2000 bar basınç demiryolu sipariş düşük işlenmemiş emisyonları ile birlikte motor gücü ve 500 Nm maksimum tork 150 kW (204 hp) sunmak için çok önemlidir.Ince yakıt ekonomisi için ayarlanmış: İki basınç aşamada kesim yakıt tüketimi ile yağ pompası
Yeni geliştirilen kontrollü yağ pompası da S 250 CDI BlueEFFICIENCY düşük yakıt tasarrufu sağlanır. Bu pompa iki basınç düzeyde çalışır. düşük motor hızlarında ve yüklerinde pompa iki bar alçak basınç çalışır. Yüksek basınç aşaması üst yük ve motor hız seviyelerinde devreye giriyor. kontrolsüz bir pompa ile mümkün olacağını daha bu yenilikçi kontrol kavramı, yağlama ve motor soğutma noktaları sayesinde daha düşük sürücü enerji ile tedarik edilebilir. Bu şekilde, Mercedes-Benz geliştirme mühendisleri gibi kasabasında olarak çıkış gücünün düşük seviyeleri gerektiren sürüş modları sırasında özellikle düşük yakıt tüketimi başarmışlardır.
Başka bir özelliği ve motor hızlı ısınma-up sağlayan bu nedenle de yakıt tüketiminde azalma katkıda termal yönetim vardır. Mercedes-Benz motor uzmanları da gerginlik kuvvetleri düşürerek Yardımcı Bileşenler sürücüye kemer sistemi sürtünmeyi azalttı. Dizel motor ayrıca yeni, sürtünme optimize edilmiş vakum pompası ile donatılmıştır.Dinamik kontrollü: motor nemli titreşimleri bağlar
hallmark S-Class konfor sağlamak için, dinamik kontrollü motor yeni S 250 CDI BlueEFFICIENCY bir yenilik olarak özellik bağlar. Katılık ve bu bağlar sönümleme ile - bir databus üzerinden motor kontrol sistemine bağlıdır - bu nedenle vücut için motor istenmeyen titreşim ve gürültü yayılmasını önlemede, motor hızı, yük ve araç hızına göre değişiklik gösterir.maksimum verimlilik için tasarlanmıştır: Yeni 7G-TRONIC PLUS
Yüksek verimli dizel motor dönüştürücü kayma ve optimize verimliliği daha da azalmasına sunan gelişmiş 7G-TRONIC otomatik şanzıman PLUS ile birleştirilmiştir. Bu iletim ayırt edici özelliği düşük devir aralığında rahat sürüş ve tork konvertörü tıkanabilir ve kayma belirgin bir azalma sağlar düşük yüklerde bile debriyaj yeni burulma damper vardır. imza S-Class konfordan ödün vermeden - Ayrıca düşük yakıt tüketimi katkıda bulunduğu - Bu teknoloji motor hızları düşük Mercedes-Benz geliştirme mühendisleri sağladı. Buna ek olarak, aynı zamanda gaz pedalının üzerinden sürücü komutlara daha hızlı tepki verir iletimde dönüş usulsüzlük ve titreşim sönümleme optimize edilmiştir.
Yeni bir hidrolik devre ve optimize edilmiş dönüştürücü özelliği de verimlilik ve başlangıç performans katkıda bulunmaktadır. Ayrı bir şanzıman yağ pompası sayesinde 7G-TRONIC PLUS da stop-yetenekli / başlangıç. Bu fonksiyonu motor kapalıyken, çünkü iç şanzıman yağ pompası ameliyat değilken başlayan spontan sağlar.CO2 şampiyonu: öncü teknoloji paketi için dünyanın lider yakıt ekonomisi sayesinde
Yeni S 250 CDI BlueEFFICIENCY state-of-the-art, son derece verimli dört silindirli motorlar sürüş konforu ve sürüş ödün vermeden, çok lüks segmentte 100 km'de çok altında 6 litre yakıt tüketim seviyeleri sağlayan etkileyici bir biçimde gösteriyor dinamiği. dört silindirli CDI motora ek olarak, tüm drivetrain kapsayan kapsamlı bir teknoloji paketi de bu amaçla konuşlanmıştır. Ekipman burada söz konusu olan ECO / fonksiyonu ve revize 7G-TRONIC otomatik şanzıman PLUS start / stop içerir. Genel sonuç / km sadece 149 g, bu sınıf dünya çapında 100 kilometre ve herhangi bir aracın en düşük CO2 emisyonu başına dizel 5.7 litrelik bir kombine NEDC yakıt tüketimi seviyesidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder