Volkswagen Tarihi

Bugün, Volkswagen, Avrupa'nın en büyük otomobil olduğunu. Ancak, her zaman bu şekilde olmamıştır ...

    
Kelimenin tam anlamıyla, kelime "volkswagen" halkın arabası "anlamına gelir. Almanya'da, bir halkın araba fikri tam olarak yeni bir değildi. 1930 öncesinde herkesin göze verebilecek basit araba oluşturmak için çok çaba, ama hiçbiri derin başarı ile bir araya geldi olmuştu. onlar ortalama kişi için yeterince basit olacak şekilde tasarlanmış olsa bile 1930 öncesi hemen hemen tüm otomobil, ortalama işçinin yıllık ücret daha fazla maliyet sona erdi.
Ferdinand Porsche Bu arada yıl 1930, ve Ferdinand Porsche sadece Porsche Büro olarak bilinen bir otomotiv tasarım şirketi kurmuştu. Şirket enine monte torsiyon oluşan sofistike bir bağımsız ön süspansiyon sistemi, her yanda iki firar silah bağlı barlar patentli. zamanda, bu süspansiyon en sık rastlanan diğer türlerinden daha hafifti. onlara uygun bir otomobil tasarımı eğer 1931 yılında bir Alman motosiklet şirketi, Zündapp, Porsche sordu. Porsche hatları Beetle benzer olan bir aerodinamik 2 kapılı bir sedan ile geldi. Bu Tip 12 olarak belirlenmişti. Zündapp onların motosikletler birinden 1.2 litre radyal motor koymak istedim ... onu başka vermedi bu, bu tasarım için satır sonu oldu.

    
Porsche sonra Type 32 olarak bilinen 1933 yılında NSU için bir araç olarak tasarlanmış. Bu araba Tip 12 bile daha benzer yaklaşan KdF Wagen baktı yaptı. Bu araç, Tatra V570 benzer baktı ve pek çok mekanik benzerlikleri paylaştı. Tatra ve teknoloji inanılan bu yana tasarım KdF Wagen gelişiminde korsan olarak İkinci Dünya Savaşından sonra, Volkswagen şirket, tazminat Tatra ödedi. Eventaully, NSU Tipi 32 proje düştü.1933 sonlarına, Adolf Hitler Ferdinand bir volkswagen Hitler'in fikir görüşmek üzere Porsche ile bir araya geldi. Hitler, 5 kişi taşıyabilen bir insan araba, 62mph kadar seyir, dönüş 33mpg önerilen ve sadece 1000 Reich Marks maliyet. Bu gibi Hitler Almanya vatandaşları için gerçek bir halk arabası yardımcı oldu, bir küçük araba foward fikrini itmek Porsche için bir fırsat oldu.

    
Başlangıçta, Porsche bu tasarım Tip 60 belirlenmiş, fakat çok geçmeden V1 (deneysel 1) olarak değiştirilmiştir. Hitler de Cabrio versiyonu üretilmiş olması önerdi: o V2 ​​belirlenmiştir. fiziksel ve araba tasarımı onları inşa için yeterli zaman yoktu gibi Porsche, ilk iki prototip bitirmek için son tarih yapmak mümkün değildi. Her durumda, onlar tamamlanmış olup, 1935 ile sürüş. Yakında, V1 tasarım ve güncellendi üç araba üretildi. Bu yeni tasarım VW3 oldu. Bu araba 1936 yılında ciddi testlerden geçirilen konulmuştur.

    
Bu arabalar çok sonra çıkacaktı KdF Wagen, benzer baktı. Sonunda VW3s, metal zeminleri vardı aks arka yayınlar, salıncak Porsche'nin ön omurga floorpans ve süspansiyonlar independed. Çeşitli motor ve test edildi, sonuçta düz bir dört silindirli dört zamanlı motoru seçildi aircooled. Şaşırtıcı seçildi motoru ve daha dört silindirli bazı test edilmiş iki zamanlı motorların daha güvenilir ucuzdur. Bu 22,5 hp, dört silindir "boxer" motor kabaca sonra bugün hala üretilen Volkswagen Beetles dahil olacağını motorları aynıydı.
1937 yılında VW30
    
veri VW3s, bir sonraki sürümünün testlerden elde edildikten sonra, VW30 ve oluşturulan tüm 30 üretildi. şirket ve VW30 test Hitler'in rejimi nedeniyle, kontrol DAF adında bir devlet organizasyonu verildi. Şimdi, SS üyeleri V3s tüm sorunları sabit edildiğini doğrulayan VW30s sürücüye ihtiyaç vardı. Çoğunlukla, bu testler daha erken otomobillerde problemlerin çoğunu fixed.VW30 olduğunu gösterdi

    
1938 yılında, inşaat fabrika yanında olacağını kenti ve KdF Wagen fabrika başladı. 1939 yılında, birkaç VW38s (pre-production) ve VW39s (gösteri araba) fabrika ve iş yaptım o arabanın son halinin nasıl olacağını göstermek göstermek için sadece üretildi. Bu arabalar arka, daha büyük davlumbaz, ve diğer birçok küçük farklılıklar bu onlar ön (tüm VW tasarımlar önce "intihar" kapısı vardı) kapıları menteşeli vardı atalarından, split pencere farklı idi. Savaş bittikten sonra otomobilin Bu baskı Beetle temeli oldu.
VW38s Giriş V38s Hitler aniden KdF Wagen için aracın adını değiştirdi ortaya çıktı, ne zaman. KdF demek "Kraft durch Freude" için durdu "Neşe ile Gücü." Bu Porsche, üzgün o Nazi partisi üyesi değildi ve o araba reklam propaganda Hitler'in kullanımı destek vermedi.
  
Önceki VW Geçmiş sayfasını Aircool ev
 
Alman hükümeti, sonunda gerçek bir KdF Wagen satın almak için kullanılabilecek özel pullar sattı. Teorik olarak, en kısa sürede 200 pulları toplandı, onlar için bir araba itfa olabilir. Ancak KdF Wagen olmayacaktı ve bu prototip / demonstrasyon aşaması ötesine asla. VW asla KdF pullar iyi yapana Daha sonraki yıllarda, bu pullar toplanan birçok kişi, tazminat isteyen mahkemeye Volkswagen aldı. Kübelwagens: KdF Wagen fabrika 82s tipi pompaladığı meşguldü. Kübelwagen temelde KdF Wagen aynı parçalar kullanılmış ama düz kenarlı bir vücudu vardı, ve yerden yükseklik artmış basit görünümlü askeri araç oldu. Aslında İkinci Dünya Savaşı içinde Almanya'nın "jeep" idi. Schwimmwagen: Savaş sırasında 166 Schwimmwagen Tipi, şirket aynı zamanda yazın 166 daha sonra olduğu için, Tip 128 olarak bilinen bir amfibi araç üretti. Bu araç, bir 25hp motoru ile tahrik edilmekteydi ve su kullanımı için arkada bir geri çekilebilir Kanalsız pervane vardı. Suda, Schwimmwagen ve 5mph kadar elde edebiliriz şaşırtıcı biçimde ön lastikleri ile su çevirmiştir. üretilen 50.000 Tip 82s ve savaş sırasında üretilen az 16.000 Schwimmwagens üzerinde vardı. KdF Wagen birkaç askeri dışı sürgünler savaş sırasında üretilen vardı:Kommandeurwagen: KdF Wagen ragtop sunroof ile, dört tekerlekten çekiş, yerden yükseklik artışıPapler: Papler şirket geçit ve polis için kullanmak için KdF Wagen dört birkaç kapı versiyonları inşaHebmüller: Hebmüller özel iki koltuk KdF Wagen tahvil yüzlerce ürettiPorsche bile odun-gaz motoru gibi çok sıradışı powerplants, sıkıştırılmış CO2 motorları (çok kısa menzilli), ve daha fazlası ile denedi.
KdF Wagen fabrika savaştan sonra KdF Wagen fabrika savaş sırasında müttefik kuvvetleri için önemli bir hedef ve daha önce, kısmen yıkılmış uzundu. Savaş bittikten sonra, İngiliz ordusu fabrika devraldı. onlar neler yapabileceğini başka: Onlar hafif nakliye ihtiyacı nedeniyle İngiliz, fabrika ilgilenmişlerdir? Fabrika 2000 den fazla otomobil üretmişti, İngiliz Ordusu Binbaşı Ivan Hirst tarafından ve 1945 yılı sonuna kadar sağlanan liderliği ile (hala ancak hasar gördü) kadar geri getirildi. Çoğu fabrika kalmıştı yedek parça imal edilmiştir. Bir yıl içinde, fabrika İngiliz hükümeti yardım için 10.000 'den fazla otomobil, tüm teşekkürler üretmişti. 1945 bir süre sonra, şirket aynı zamanda yerel bir kalenin adı neydi fabrika "Wolfsburg" de şehir adını İngilizler tarafından Volkswagen seçildi. İngiliz güçlü eller için şirketin kontrol vermeyi amaçlıyorlardı: o, Fransız hükümeti reddetti para kaybı olacağını düşündüm çünkü Ford şirketi aşağı teklif döndü; kimse şirketi istediğiniz gibi görünüyordu. 1949 yılında, İngiliz hükümeti nihayet Alman hükümeti, şirketin kontrolünü bırakmak başardı. Heinrich Nordhoff Volkswagen, çok iyi biri olduğunu kanıtladı bir hareketin üst düzey yönetici olarak atandı.
  
Önceki VW Geçmiş sayfasını Aircool ev



    
1949'dan sonra, Volkswagen de üretimi artmıştır. Nordhoff tecrübesi ve bilgisi şirket için değerli olduğunu kanıtladı. Geç 1949 yılında, bir yarar / taşıma araç için bir fikir geliştirilmiş ve 1950 tarafından, VW Transporter oldu born.Barndoor Microbus

    
Volkswagens Danimarka, İsveç, Lüksemburg, Belçika ve İsviçre gibi komşu Avrupa ülkelerine ihraç ediliyordu. 1950 gibi erken bir tarihte, Volkswagen de (Onlar şimdi Beetles olarak biliniyordu) Güney Afrika Beetles üretmeye başladı. Volkswagen Beetle convertible onların inşa etmek için eski bir Alman teknik direktör inşaat şirketi, Karmann, görevlendirdi. Her Cabrio Volkswagen Beetle Karmann tamamlandı: dolayısıyla VW tahvil üzerinde özel rozetleri. 1952 yılında, bir Volkswagen bayilik İngiltere'de açıldı: orada ilk olduğu. Birkaç Volkswagens Ben Pon tarafından 1949 yılında Amerika Birleşik Devletleri ithal edilmiş, ancak hemen popülerlik kazanmaya vermedi. Çok az sayıda tekne inerken ABD'ye ithal US.First Beetle birinci yıl içinde satıldı

    
1950'lerin başında Beetles ithal New York, ve Hoffmann şirketi sonunda, Volkswagen abandonded ve yerine Porsche ithal. Volkswagen sonra 1950'lerin ortalarında kadar Amerika Birleşik Devletleri'nde birçok otomobil satmadım.

    
1951 yılında Volkswagen böceği bir delüks versiyonu ihraç etmeye başladı. bir mat gri renkte yalnızca bir "standart" Beetle, zaten vardı. Bu standart Beetles Spartalı olundu: yoksun senkromeçli yayınlar, dış ve iç krom, ve bugün otomobillerde standart olarak sahip Tahmin edebileceğiniz diğer özel ekstra seçenekler. çeşitli renklerde mevcut idi düzenli ihracat araba da vardı. Ihracat araba da radyo gibi standart olarak krom ve daha fazla seçenek vardı. Amerikan ihracat arabalar, düzenli ihracat araba bile daha krom vardı ve genellikle en seçenekleri ve özellikleri ile ayrıntılı edildi. Amerikan lüks Beetles, 1952 yılında hidrolik fren var ve 1955 yılında (bayrak gibi dönüş sinyalleri) onların semaforlar kaybetti.

    
Volkswagen nakil ve Beetles kadar popüler değildi üretimin ilk 5 yıl içinde, Beetles olarak inşa 4 kat daha az Otobüsler vardı. 1955 karakteristik büyük motor giriş kapısı vardı önce Otobüsleri (ve diğer tüm taşıyıcılar) üretildi. Bugün, onlar büyük ölçüde "ambar kapısı" otobüsleri olarak bilinir. Bazı insanlar bunu ambar kapısı yan kapılar için bir referans olması gerekiyordu düşünüyorum, ama bir yanılgıdır. Bu erken ambar kapısı nakil bugün çok nadirdir.

    
1950 Hala, Volkswagen zaten birçok ülkede fabrikalar inşa ederek, global hedeflerine hareket vardı. Bir fabrika İngiltere'de Beetles oluşturmaya başladık, Güney Afrika bitki ve onları inşa edildi Brezilya'da bir bitki bir Güney Amerika bağlantısı sağlanmıştır. Daha sonra, 1960 yılında, Avustralya'da bir bitki, ama açtı asla diğer fabrikalara kadar başarılı olarak sona erdi.
Böcekler (ve bu yıl içinde bazı) neredeyse İkinci Dünya Savaşı öncesinde tasarlanmış KdF Wagen aynı baktı 1953 önce kurulmuştu. Midway 1953 yılında, Volkswagen, Beetles arka split pencereler değiştirildi ve biraz daha oval pencere ekledi. Bu oval pencere% 33 arabanın arka görünürlüğünü dışarı artırmak için söylendi. 1955 yılına, Volkswagen yeni bir model ile çıktı Karmann Ghia çağırdı. Bu üretim daha ucuz ve daha az karmaşık tutmak Beetle birçok parçalar kullanılmış. Karmann Ghia şirketler Karmann tarafından bir ortak girişim ve Ghia (VW Beetle cabriolets oluşturur).
bölünmüş pencere Beetle ve oval pencere Beetle Volkswagen üretim arasındaki farklar 1950'lerin aracılığıyla artmaya devam. 1958 yılında, çoğu insan (oval ve Splits çok daha nadir büyük pencere Beetles daha vardır) bugün Beetles görmek büyük arka pencere kabul edilmiştir. Her yıl, küçük değişiklikler Volkswagen'in serisinin diğer arabalar, ama hiçbir şey çok sert ve Beetle yapılmıştır. Farklı dönüş sinyalleri ve hafif motor geliştirilmiş, ilave edildi diğer küçük şeyleri yıl değişikliklere yıl sıktı. Volkswagen de ABD'de başarısını katkı sağladı 1960 yılında çok başarılı bir reklam kampanyası vardı. Disney film, Herbie, ayrıca Beetle teşvik sağladı. Herbie filmleri olarak Beetle tasvir "aşk böceği". Daha sonra 1960 yılında Volkswagen, bir milyon Beetles her yıl üretti. 1969 Volkswagen için en verimli yıl oldu.
'67 Beetle bir '38 KdF Wagen için 1960'ların sonunda Beetle's patlama yıl sonra gelecek, satış azalmaya başlamıştır. 1967 yılında, taşıyıcı VW Amerikan karayollarında yüksek hız dengesini iyileştirmek amacıyla otomobilin arka CV eklem ekledi ABD İhracat Beetles tarihinde 1969 yılında ve büyük tasarım değişiklikleri yapıldı. Geleneksel swingaxle sistemi, Ok çalıştı yüksek hızlarda stabilite kaybetmek eğilimindeydi. 1971 yılında Volkswagen yeni * araba Super Beetle denilen * geliştirdi. Super Beetle o 1930'lardan bu yana büyük enine kiriş düzenleme yerine önünde modern MacPherson kavramaları vardı: Bu yeni süspansiyon böylece ön bagajda daha fazla bagaj alanı yaratmak, derin olmak üzere gövde izin verdi. standart Beetles yaptığı gibi '71 ve Süper Beetles, ama aynı ön camlar vardı '72-'74 arası, eğimli ön cam etrafına sarın uygulanmıştır. Bu gerçek bir pano yolunda bir şey var sadece Beetles edildi. Süper Beetles, ancak karayolu üzerinde yumuşak kruvazör edilmiştir iyi Baja Beetle platformları vermedi. Hiç limitlerini Beetle itti kontrolleri güvenlik ve emisyon ABD hükümet düzenlemeleri artmaktadır. Beetle sektöründe diğer arabalara yetişmek için adapte olamazdı. Volkswagen, 1977 yılında Beetle sedan üretimi durdu ve 1979 yılında cabriolet üretimi durdurdu.
Böcekleri Ancak Meksika kaynıyordu, Beetle hala Meksika ve Güney Amerika'da başarılı oldu. Brezilya Volkswagen 1993 yılına kadar Beetles ve VW Vans yapı devam etti. Meksika Volkswagen hala bina Beetles durmadı! Aslında, Beetle Meksika farkla en popüler otomobil gereğidir. Beetles sayısı: Meksikalı bir sokak ortak bir görüş görmek için resme bir göz atın.Ben kullanıyorum ekranın büyüklüğü nedeniyle, çok düşünmek ve aynı zamanda bu sayfa yapmak zor olmuştur. Seni bu kadar herhangi bir yeni noktalar burada ve orada olup olmadığını görmek için her birkaç hafta tekrar kontrol edin, VW tarihinin birkaç anahtar öğeleri dışarı yapmamışlar eminim. Okuduğunuz için teşekkürler!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder