BMW tarihi

BMW, bu kadar özel kılan onları madde. Bu "özel" neredeyse bir kişinin ruh olarak görülebilir. BMW araba bir açıkça kişilik ve sürüş hissi hakkında saplantılı bakım, böylece onların sloganı "nihai sürüş makinesi" var. Bu otomobil ve bir ömür boyu sürebilir sürücü arasında bir bağ oluşturur.
Bu üç sihirli harf veya, Bayerische Motoren Werke için stand İngilizce, Bavyera Motor Works olarak. "Motor" Bu kısaltma özünü ve temelini oluşturur; etrafında BMW her ürün oluşturur önemli bir parçası.
BMWDrives bu şaşırtıcı gezisinde parçası olmaya davet ediyor ve BMW geçmişi arkasında yatan hikayeyi bulacaksınız.1913
Herkes BMW uçak motoru üreticisi olarak başlamış olduğunu biliyor. Ocotber 1913 yılında Karl Friedrich Rapp Münih yakınlarındaki eski bir bisiklet fabrikasında "Rapp-Motorenwerke" kurar. Rapp thr Daimler sistemi aracılığıyla ortaya çıkan bir mühendis olan "Rapp-Motorenwerke" asa "Flugwerk", bir uçak üreticisi bir yan kuruluşu kurulmuştur. O ancak kendi uçak motorları üretim başlar ne yazık ki onlar titreşimleri ile form sorunlar yaşadı.Karl Friedrich RappBMW tarih: Karl Friedrich Rapp
Yakın Rapp fabrika için, Gustav Otto, dört zamanlı içten yanmalı motorun mucidi oğlu küçük uçak bina bir iş kurar. Otto "Gustav Flugmaschinefabrik" ile büyük bir başarı sahiptir.1916
Rapp şirketi 25 büyük V12 uçak motorları üretmeye Prusya ve Avusturya-Macaristan ile bir anlaşma sağladı. onlar Gustav Otto fabrikadan dört silindirli su soğutmalı uçak motorları satın başladım Rapp Motoren Werke motorlarının güvenilirliği ile ilgili sorunlar vardı. Sonraki aylarda Otto şirketi emilir. Gustav Otto's "Gustav Flugmaschinefabrik" Rapp-Motorenwerke "ile birleştirilmesi veya" Bayerische Flugzeug-Werke "oluşan" Bavyera Uçak İşleri "İngilizce BFW,
Franz-Josef Popp, Avusturyalı bir mühendis, Rapp iş yönetti. O all-importnt askeri sözleşmeleri güvence oldu. Popp "Bayerische Motoren Werke GmbH" içine sonra mevcut şirket dönüştürdü. BMW resmen 7 Mart 1916 olarak doğum günü tanır. Kısa bir süre birleştirildikten sonra, Popp şirket çok hızlı bir şekilde genişletilmiş ve bunların mali yardıma ihtiyacı fark etti. O Wiener Bankverein başıydım Camillo Castiglioni, bir Viyana finansçı, döndü. Popp ve Castiglioni şirket yeniden sermayelendirilmiştir.Franz-Josef PoppBMW tarih: Franz-Josef Popp1917
Popp ve Castiglioni bu yıl yola ihtiyacı şirketin Rapp dışına attı.
1917 yılında BMW ilk uçak motoru, Type IIIa, üretim gider. Bir su soğutmalı altı silindirli sıralı motor, buna yükseklikte tam güç oluşturulmasını sağlar bychief mühendis Max Friz geliştirilen benzersiz bir "yüksek irtifa karbüratör" özelliği. Max Friz 1960 içine BMW ürün geliştirme kültürünün hakim olacak büyük bir mühendislik zihin oldu.
Popp Alman hükümeti BMW IIIa motor satın almak için ikna etti.1918
1918 yılında bu motoru sadece 29 dakika içinde yükseklik 5.000 metre bir çift kanatlı desteklenmektedir. O BMW motorları için güçlü bir talep neden BMW tarih, bir etkileyici bir performans gösterdi.
"Bayerische Motoren Werke GmbH" BMW AG (Bu borsa işlem olabilir. Almanca terim Aktiengesellschaft ortakların hisseleri, yani sınırlı bir şirket demek olur. Vadeli Almanya, Avusturya ve İsviçre'de kullanılmaktadır. ABD eşdeğer dönem "kamu şirketi" olduğunu, kaynak Wikipedia) bildiğimiz ve bugün hayranlıkla şirket.1919
Mütareke imzalandıktan sonra, Müttefikler uçak motoru üretimi için Alman askeri yasak. Bunun için BMW tekne ve kamyon motorları ve tarım ekipmanları döndü. Bu arada, gizlice, Popp uçak motorlarında kendi mühendislik direktörü Friz ile çalışmaya devam etti.
Tip IIIa motoru için bir halef doğdu. O IV Tip doğal olarak adlandırılmıştır. Bu motor ile, Franz Zeno Diemer 9.760 metre (32.013 ft) yüksekliğe rekoru kırdı.Franz Zeno DiemerBMW tarih: Franz Zeno Diemer1920
1.Dünya Savaşı'nın sonunda zor bir iş ortamı Knorr Bremsen AG CEO'su için 28 milyon Reichsmark için onun holdinglerin satmak Castiglioni yaptı. sipariş üzerine sadece birkaç uçak motorları, BMW boğuşuyordu ve deniz ve endüstriyel kullanım için cut-down uçak motorları yanı sıra, demiryolu araçları, ofis mobilyaları ve tezgahlar için fren sistemleri üretimi başlamıştır.
erken 1920 yılında piyasaya güncel BMW logosu, bir uçak pervane dairesel tasarım dayalı olduğuna inanılıyordu.
1920
Bu koşullarda, şirket ve diğer ürünler için düşünmek zorundaydık BMW motosiklet motorları bina başlar. 1920 yılında Martin Stolle ve Max Friz Nürnberg "Victoria" motosiklet için M2 B 15 motor tasarımı. Bu ve ilk BMW motosiklet motoru oldu, 1920 ve 1922 yılları arasında üretildi.1921
BMW'nin ilk motorlu bisiklet "Flink" denir ve 1921 yılında ışığına çıkarıldı. Bir Kurier iki zamanlı motor ile güçlendirilmiş edildi.1922
1922 BMW tarihinin bir başka dönüm noktasıdır. Otto'nun eski uçak fabrikası sitesi - - Münih Günün Olimpiyat kompleksi yakınında ilk BMW fabrikası Neulerchenfeldstrasse üzerine inşa edilmiştir.1923
Daha önce BMW motosiklet süspansiyon sorunları vardı Çünkü çok satmak mümkün değildi. Böylece bir miktar (1926 yılına kadar 3100 Motosiklet) sözetmek satılan ilk BMW bisiklet oldu "R32" motosiklet, gelişmeye başlar. BMW R32 motosiklet 1923 yılında Berlin Otomobil Fuarı'nda dünya prömiyeri de güçlü bir izlenim neden olur. R32 ile, BMW otomobil geliştirme önce bile araç inşaat içine hareketli başarır. BMW boxer motor tarihinin ve başlar günümüze kadar devam edecek bu andır. Bu 2 silindir 494cc motosikletin en yüksek hız olan 59 mil (/ h 95 km) civarında.1924
1924 yılında biz tanık BMW motorları ile güçlendirilmiş İran'a ilk kıtalararası uçuş.1925
Bir 500ccm motorundan 16bhp: o selefinin Bir yıl sonra, 1925, R37 motosiklet iki güç çıkışları. Bu motosiklet BMW yarış makineler için temel oluşturur ve hem de tüm motosiklet dünya çapında bilinen marka yapar. Sonuç: 1929 1924 arasında, 500 ccm kategorideki tüm Alman Şampiyonası BMW tarafından kazanılır.1926
BMW havacılık sektöründe lider bir konumda tutar. yenilikçilik ve mükemmellik için aynı kararlılığını bir BMW VI motoru ile Rohrbach Ro VII uçağı için beş dünya rekoru ile ödüllendirilir.1927
BMW aynı hızda devam ediyor ve onlar, gelecek yıl 1927 kişi dünya uçuş rekor kırmak. Havacılıkta 87 dünya rekoru, bunların 29 toplam BMW motorları ile belirlenmiştir kadar.1928
1928 işaretleri BMW araba açısından başlangıç. BMW küçük bir araba yapmak için lisans Dixi 15/03 denilen Eisenach / Thüringen at ve araba fabrikası satın alır. BMW Dixi Austin 7 için yarışma oldu. BMW Dixi DA / 1 (Deutsche Ausfuhrung için DA ayakta) aslında almanca sürümüdür. İlk Dixis ve açık bir çatı kullanılan 15 beygir gücü üreten bir 743cc 4 silindir motora edildi. Sürat 50 mil (80 km / s) civarında oldu. Dixi 3 / 15 PS Austin lisansı altında inşa edilmiş ve aslında ABD Bantam ve Japon Datsun aynı model oldu. Yeni geliştirilmiş versiyonu tanıtıldı 1929 yılında bir all-çelik gövde ve 4 teker fren istihdam DA / 2, ve 1930 yılında Dixi motor yarış ilk kazanır attı. Toplam üretim: 18.976 adet.1929
750 cc BMW sürme Ernst Henne 134,65 mph (saatte 216,75 km) hıza ulaşan, 19 Eylül 1929 tarihinde yeni bir motosiklet rekor zaman 1929 yılıdır. Bu 10 km / saat ile mevcut dünya rekorunu geçti.
1930
1932 yılına kadar BMW / ağırlık oranı mükemmel gücü çok iyi olan hava soğutmalı radyal motoru sayesinde satmaya başarıyor. Onlar da dört ülke arasında 6000 kilometre Alp Rallisi'ni kazanmak.1932
BMW yeni bir araba modeli 1932 yılında piyasaya sürüldü. O 3/20PS denir. Powerplant 3500 devirde 20 beygir gücü üreten ve 50 mil hıza sahip salon sağlayan asma vanalar ve eksantrik milleri sürüş çift zincir özellikli bir 782cc 4 silindir birimi oldu. (- Münih Sürüm 4 Hızları Ausfuhrung Munchen 4 Gange) Ayrıca BMW AM 4 olarak bilinen Münih BMW tarafından tamamen geliştirilecek olan ilk model. Bu araba ile BMW Baden-Baden Concours d'Elegance kazanır.1933
Ertesi yıl, 1933, 303 salon giriş ve ilk BMW sıralı altı silindirli güç ünitesi, çağdaş BMW araba bile kalacak bir yapılandırma oldu. Fritz Fiedler tarafından tasarlanan 303 motor dikey havai valfleri pushrods ve kavrama kolları ile bir zincir tahrikli kam mili vardı. Yeni BMW 303 6 silindirli motorun krank Rudolph Schleicher tarafından tasarlanmıştır. 303 şekilli radyatör ızgaraları, başka bir akım marka çift böbrek kullanan ilk BMW de oldu. Bir kaynaklı çelik boru çerçeve, bağımsız ön süspansiyon ve kremayer direksiyon kullanarak, 303 teknolojik kazanımlar bir kriter oldu. Onun 1173cc motor 30 beygir gücü ve 56 mph (/ h 90 km) hıza sağladı.1934
Pratt & Whitney tasarım dayanarak, BMW 1934 yılında hava soğutmalı radyal motor yapar. 1930 ve 1940'larda hem sivil hem de askeri servis hizmet bu motorların güç ünlü JU52 uçak, üç.315 / 1 roadster pazar göründüğünde bu yıl. düşük kesim kapılar zamanı için bir güzel şık tasarımı vardı. Motor 1.5 litrelik, sıralı 6 silindirli gelişmekte 40bhp oldu. En yüksek hız 125km / h 315 / 1 uluslararası Alp Denemeler kazanma döneminin en rekabetçi spor otomobil biri haline civarındaydı. Aynı zamanda Almanya genelinde 2000km yarışta kesin bir kazanan oldu.1935
1935 işaretleri BMW motosiklet sektöründe başka bir yenilik. K12 bir hidrolik sönümlü teleskopik ön tekerlek çatal ile ilk motosiklettir. O eski yaprak yay çatal yerini aldı. 315 Roadster 1.5 litre spor araba kategorisinde tartışmasız şampiyonu oldu.
315 halefi 326 oldu. Bu otomobilin gelişimi Fritz Fiedler ve baş tasarımcısı Alfred Boning tarafından geç 1934 yılında başladı. Tasarım Peter Schimanowski işi oldu. Motor 50bhp bir çıkış vardı. Aynı zamanda hidrolik fren sistemi ve kremayer direksiyon gibi o zaman için bazı gelişmiş teknik yenilikler içeriyordu. 326 bir salon, bir iki kapı ya da dört kapılı coupe olarak sunulmuştu.1936
BMW 1936 yılında şaşırtıcı 328 Roadster ile çıkageldi. Bu araba yarış tarihinin en iyilerinden biri ve BMW şimdiye kadar yarattığı en güzel otomobillerinden biri bir efsane. tanıma gibi, 328 roadster Yüzyılın Kiralık aday gösterildi. Araba, Haziran 1936 yılında ünlü Nürburgring yarış pisti de rakiplerine ilk kez sahneye çıktı ve iki litre sınıfında uluslararası spor otomobil yarışlarında rakipsiz olduğunu kanıtladı. entegre farlar gibi güzel çizgiler, ellili iyice hayatta kalmak için bir moda başlattı. 1940 yılında ünlü Mille Miglia yarışı kazanır. Motor 2 litrelik, sıralı 6 silindirli 80bhp ile oldu.1937
sayılar düzenli bir arkaya olmamakla birlikte, 327 328, bir yıl sonra, 1937 yılında piyasaya çıktı. Styling bu iki tonlu boya ile nefes kesici görünüyordu anlamına geliyordu aynı imza, Peter Schimanowski vardı. Bir coupé cabriolet veya vücut ile geldi. 327 326 şase kısa bir versiyonu vardı. Üst motor 80bhp geliştirdi. 1396 araba toplam yapılmıştır.
Yeni bir dünya hız rekorunu 1937 yılında BMW tarafından ayarlanır. Ernst Henne gelişmekte 108bhp 500 ccm kompresör makinesi tesisi iki tekerlek üzerinde en hızlı adamı oldu. Bu bisiklet yüksek hızlarda havada daha iyi işlemek için bir aerodinamik gövde vardı. Frankfurt-Darmstadt otoyolu üzerinde, Henne 173.686mph (/ h 279,508 km), sonraki 14 yıl boyunca duracak bir rekor katılır.1938
1938 328 Roadster için daha fazla motor sporları kazanır görür.1939
onun günün dünyanın en zorlu motosiklet yarışması - George Meier, 1939 yılında Man Senior TT Isle of kazanan ilk yabancı olduğunu. İkinci Dünya Savaşı'nın patlak vermesinden kısa bir süre önce BMW Berlin-Spandau Brandenburgische Motorenwerke ve fabrikalar Basdorf ve Zühlsdorf Berlin yakınlarında devraldı.
1940
İkinci Dünya Savaşı'nın patlak vermesinden kısa bir süre önce BMW Berlin-Spandau Brandenburgische Motorenwerke ve fabrikalar Basdorf ve Zühlsdorf Berlin yakınlarında devraldı.
Ultra hafif alüminyum ve magnezyum alaşımından yapılmış bir aerodinamik gövde ile 328 sürme, Baron Fritz von Huschke Kanstein 103.4mph ortalama hızı, 1940 yılında ünlü Mille Miglia yarışı kazanır.BMW 132 ve Bramo motorlarından ardından, BMW 801 uçak motoru seri üretime 1940 yılında başlar. Savaşın sonunda, bu 14 silindirli çift radyal motorların 20.000 Münih, Allach, Berlin ve Dürrerhof, her biri otomatik ayarlama için mekanik bilgisayar türü ile donatılmıştır inşa edilmiş olacaktır.1941
1941 yılında tüm motosiklet üretim tesisleri ve tasarım belgelerine savaş nedeniyle Eisenach aktarılır. BMW otomobil üretimi durduruldu. BMW R57 Wehrmacht askeri motosiklet üretimi başlar. Bu yedi ileri ve iki geri vites ile bir 750cc motoru vardı. Motoru oldu cıvata sökülmesi kolay ve bakım sağlayan çerçeve üzerinde. diferansiyel kilidi ve sepet ve arka tekerlek için ortak hidrolik frenler ile sepet sürümü sürücüler.1942
savaş zamanı talebi karşılamak için, roket motorlarının üretim 1942 yılında Berlin'de Basdorf ve Zühlsdorf bitkilerde başlar. Bu motorlar sadece az sayıda kullanılmalarına rağmen, roket yapımı, neden 1945 yılında, Bayerische Motoren Werke ve kapalı daha sonra sökülmüş nedenlerinden biridir.1943
BMW ve çığır açan 109-003 jet motoru, dünyanın ilk seri üretim jet motorlarından biri aynı anda çalışır bugüne kadarki en büyük uçak pistonlu motor, BMW 803 üzerinde. A 28-silindirli ve dört sıralı radyal motor, 4000 85.5 l deplasman hp BMW 803 temel gücü; 003 jet motoru dizel motorlu gaz türbini bulunuyor. Uçuşunu bir Ju 88 Ekim 1943 yer almaktadır.1940'lı yılların başında, BMW ve iki contrarotating pervaneli 28 silindirli, dört vitesli 803 motoru geliştiren aynı zamanda jet motorları üzerinde çalışmaya başlar. 003 motor testleri dört BMW 003 motorları ile Arado 234 V uzun mesafeli keşif uçağının uçuşunu tarafından, 4 Şubat 1944 tarihinde, Ekim 1943'te takip başlar.1944
Hava saldırıları, ancak 1944 yılında Münih bitki yok Allach bitki savaşın sonunda neredeyse zarar görmemiş olduğunu. BMW, Münih üretim tesisi inşa etmeyi planlıyor başlar. Bu arada onlar Basdorf ve Zühlsdorf savaş çaba için roket test.İkinci Dünya Savaşı sonunda BMW kalıntıları yatıyor. Eisenach ve Dürrerhof, Basdorf ve Zühlsdorf içinde çalışmalar kaybolur. Münih'teki fabrika sökülür. Muzaffer müttefikler uçak motorları ve roketler inşa şirketin katılımı nedeniyle üretimini üç yıllık yasaklaması.1945
ortalarında 1945 yılında BMW Allach ABD ordu otomobil tamir başlamak için izin alır. Aynı zamanda makine ve bisiklet tarım için yedek parça yapabilirsiniz. Thatâ, "hafif alüminyum çerçeve ile ilk BMW bisiklet hayat buluyor nasıl var.Motosikletler de yeniden yapılabilir, ama BMW bunu bir konumda başlangıçta değildir.Başlangıçta yedek parçalar kullanılarak, Eisenach bitki, ancak Sovyet kullanmak için BMW inşa etmeye devam ediyor 1951 yılında markası Eisenacher Motorenwerke (emw) tanıtıldı. Bir Sovyet anonim şirket Awtowelo destekçisi olarak kurmak denir. Fabrika, 1952 yılında devletleştirilmiş olup 1955 dan 'Wartburg' otomobil markasının üretimine başladı.Ekim 1945 yılında Amerikan askeri emir Münih ve Allach yılında BMW bitkilerin sökülmesi. Bu 1949 yılına kadar Münih kendi eşyalarını üzerindeki kontrolünü BMW mahrum - ABD denetimi Allach 1955 tarihine dek sürdü. Hemen hemen tüm sağlam makine kaldırılır ve tazminat olarak gönderilen tüm dünyada, Münih Milbertshofen bitki özellikle sabit isabet.sonraki yıllarda BMW için hemen hemen hiçbir etkinliği yoktur.1948
BMW ne mümkün olduğundan, 1948 yılında Cenevre Otomobil Fuarı'nda, İngiliz otomobil şirketleri Arlington-Fraser-Nash ve Bristol, daha önce BMW dayalı lisanslı modelleri geliştirmek ne izin, savaştan sonra üretim için., 12 HP motor 247 cc, dört dişli, tek silindirli sahip BMW R24 motosiklet, yüksek bir talep olsa vardır. ilk savaş sonrası BMW motosiklet inşaat tasarımları, yaz 1947 tarafından hazırız ilk R 24 Noel 1948 kısa bir süre önce çalışanlarına çekilişle olduğunu. İlk standart üretim modeli uzun savaş ve sonrası etkileri nedeniyle yoksun bir ülkede olağanüstü satıyor.1949
BMW tekrar geri döndü: New York'ta 1941 yılından bu yana ilk motosiklet sunmak.
1950
Müttefikler tarafından dayatılan 250 cc sınırı kalktı. 500 cc R51 / 2; BMW Boxer motoru ile ilk motosiklet üretiyor. Bu türevleri, R51 / 3 ve R 67 tarafından 1951 yılında / 2 ve / 3 600 cc motorlar övünme takip ediyor. talep çok arz outweighing ile bu motosiklet kükreyen bir satış başarısı vardır.1951
İlk savaş sonrası araba modeli, V8 1951 yılında üretilen 501 lüks sedan da savaş tarafından tahrip edildi bir ülke için kötü bir üretim seçimdi donatılmıştır. Talep ve düşük olduğu 501 BMW'nin beklentilerini karşılamak için bile com e yakın değildi. Sovyet kontrolü altında şimdi Eisenach tesisi ile, aynı zamanda Münih tamamen inşa edilecek ilk BMW otomobil olduğunu. 500 serisi arabalar, ancak BMW'nin en göz alıcı ürünler de olabilir bu büyük ve sağlam orta sınıf makineler kadar 1964 yılına kadar 1951 şirketin otomobil bölümünün dayanak noktası idi. Barok Angels - - Onlar Barockengel lakabı vardı onların şekil ve akan çizgileri Barok dönemde yeniden Güney Alman ve Avusturya kiliselerde oyma ahşap rakamlar benziyordu çünkü. 1954 yılından itibaren, bu dünyanın ilk V8 hafif alaşım motor sahip 502, katılır.1952
1952 ve 1954 yılları arasında, BMW derece hızlı BMW R68, viteste / sa bazı 160 km yapma yeteneğine sahip üretir. 35 hp ile bu 600 cc motosiklet, uluslararası motosiklet üreticileri için yeni bir standart getiriyor. şimdiye kadar yapılmış sadece 1452 olarak 4.000 DM, imtiyazı 'de Satış, ayrıca kısım da bu motosiklet biridir. BMW motosiklet üretimi 10.000 30.000 adet yükselmiştir.1953
BMW'nin 100.000 'inci motosiklet, bir R67 / 2, montaj hattı kapalı geliyor.1954
BMW otomobil üretim yeniden üç yıl sonra, dünyanın ilk tamamen alüminyum V8 motoru 1954 yılında Münih'te üretim gider. makine bu düzgün çalışan parça gücü ve sessizlik birleştirir; başlangıçta ve 100 hp üretiyor 160 km / hız BMW 502 itmek için h. BMW 507 daha sonra da / 220 km kadar ulaşabilir h.1954 yılında BMW savaş hasarsız atlattık Allach tesisi, motor yapımı için bir araştırma tesisi kuruyor. 1957 yılında, bu BMW Triebwerkbau GmbH olur. Şirket MAN 1960 yılında firmanın% 50 alıyor. Lycoming lisansı altında, firmanın 264 beygir gücünde altı silindirli boxer motor ile üretime başladı. Aynı zamanda, hafif uçaklar için küçük bir gaz türbini geliştirir ve sabit kullanım için.
BMW Dünya Motosiklet Şampiyonu Sidecar ve sonraki yirmi yıl boyunca o kadar kalır.1955
1955 yılında BMW Isetta halkın kalbini kazandı. Sadece 2.29 m uzunluğunda, şirketin İtalya'da ISO gelen motocoupé kurmak için lisans alır. 160.000 kişi bu on yılın en çok satan BMW ve savaştan sonra patlama yıl için bir sembol haline Ellilerin bir Isetta satın üzerinden, 12 veya 13 hp BMW motosiklet motoru ile güçlendirilmiştir.
R50, R60 ve R69 üzerinde tam salıncak kollu süspansiyonu fırtına pazar alır. Sürgülü salıncak kollu ön tekerlek süspansiyonu ve uzun kollu arka-tekerlek süspansiyonu daha önce istikrar düzeyi unattained BMW motosiklet hükmeder. Ama motosiklet balonu patladı gibi görünüyor: BMW motosikletlerin sayısı 1957 yılında sadece 5400 için 1954 yılında 30.000 slumps üretti.Wilhelm Noll 280,2 km / yeni bir dünya rekoru kırdı h. duran bir başlangıçtan itibaren, o 139 km / h bir kilometre sonra ve / saat sonra bir mil 166 km'yi bulmaktadır. Beş kilometre sonra O'nun ortalama hız 266 km / de saatlerin h.1956
507 muhtemelen 1950'li yılların en tanınmış klasik BMW olduğunu. o büyük rakibi Mercedes-Benz 300SL's gibi, şirket teslim eğer o büyük miktarlarda yüksek performanslı spor otomobil satmak verebilecek BMW söyledi ABD ithalatçı Max Hoffmann, esinlenilmiştir. Albrecht Goertz tarafından bir yıldan az bir tasarlanan BMW 507 çok özel spor otomobil: 252 sadece bir toplam inşa edilir. Çalışmalarının çoğu her alıcının istekleri karşılamak için özel el tarafından yürütülmektedir. şık bir siluet, esnek eğrileri ve geniş kaporta, bu güne rüya araba şekillenme kalmasını garanti ile onun zamansız iyi görünüyor. Güç ünitesi ilave 10 hp, 502 3.2-litre süper ardından yeni 150 hp V8 oldu.1957
Willy Black tarafından tasarlanan BMW 600 daha fazla güç ve daha geleneksel bir dört-tekerlek yapılandırma ile genişletilmiş Isetta üç tekerlekli olarak düşünülmüştü. 600 ön uç, ama neredeyse Isetta değişmemiş oldu 600'ler dingil mesafesi dört sandalye karşılamak için uzatılmış oldu.1958
Ernst Hiller, bir BMW sürme, Avusturya Grand Prix kazandı.1959
Sermayedar Herbert Quandt ve BMW hisselerinin bir sayıda elde daha sonra bağımsızlığını yol açan, şirketin yeniden başlatır. Çoğunluk hissedarı Quandt ve ilk danışma kurulu üyesi, daha sonra bu nedenle küresel öneme sahip bir şirket olarak BMW'nin artış büyük ölçüde katkıda bulunan, denetim kurulu üyesidir.büyük Sedan sektöründe ağır mali kayıplar sürdürülmesi sonra, Daimler-Benz ile birleşme planlanmaktadır. Ama birlikte işgücü ve sendikalar ile Yönetim Kurulu Başkanı Kurt Golda, BMW bir geleceği var ki çoğunluk hissedarı Herbert Quandt ikna eder. Quandt son anda Daimler-Benz teklifini reddeder.700 modeli tekrar kendi ayakları üzerinde BMW geri koymak otomobildi. zemin, yan duvar ve çatı yolcu hücresi kaynaklıdır: Bu bir üniter bir vücuda sahip ilk araç.
1960
Temmuz 1960, By 20,000 BMW 700 üretilmektedir. O ve R67 motosiklet motor vardı arkada monte edilmiştir. 700 modelinin tasarımı İtalyan Giovanni Michelotti tarafından sağlandı. Bir 2 +2 coupé ve bir 2-kapılı sedan olarak geldi. Bir yarış versiyonu 700RS da Alman tepeye tırmanmaya ve ralli olaylar çoğunlukla kullanılan çağırdı.1960 yılından itibaren üst BMW motosiklet 42 bhp ile, R69 olduğunu.BMW pist yarış çekilmesi ardından, şirket cross-country zaferler ve başlıklar altmışlı yılların bir bolluk toplamaya dikkatini döner. Sonuçlar: On iki Alman şampiyonluğu Ibscher / Hintermaier ve Ibscher / Rettschlag takım çabaları giderek, 1960 ve 1966 yılları arasında Sebastian Nachtmann bunların en az beş ve dört kazanır.1961
BMW Hofmeister, Fiedler, Wolff ve von Falkenhausen tarafından geliştirilen BMW 1500, başlattı Bu yıl. O Bavyera şirket bir dönüm noktası ilk BMW "sportif sedan" dır. bir alçak motor bölmesi ve arka kapak ile düşük bel istihdam zamanı için mükemmel süspansiyon ve çarpıcı tasarım, 1500 karakterizedir. O 80bhp gelişen bir dört silindir motoru ile ilk modern BMW olduğunu.bugün onun adını taşıyan bu özelliği: Wilhelm Hofmeister C sütunun dibinde ileri eğri tanıttı. ön hava ızgarası ile birlikte, BMW otomobilleri tanımlamak açık özelliklerinden biridir.Paul G. Hahnemann yönetim BMW yönetim kurulu katıldı. Satış departmanı yetenekli kafa BMW profesyonel pazarlama stratejileri tanıtıyor ve gelecek vaat eden piyasa niş itiraz Şirketin ürün yelpazesinde yeniden yapılandırılması. Onun liderliğinde, BMW Almanya dışındaki pazarlara doğru sistematik genişleme üstlenir.1962
Alexander von Falkenhausen tarihinde orta Otuzlu gelen BMW de bir motosiklet tasarım mühendisi, İkinci Dünya Savaşı sonrasında motorsporlarına marka AFM kurar. BMW döndükten sonra, o, Yeni Sınıf motor geliştiriyor, 1962 yılında tanıttı. Daha sonra, BMW motor geliştirme başkanı olarak, o Formula İki yarış dünyasında BMW motoru efsanevi başarıları ardında bir adam.1963
BMW 1800 1500 model için bir evrim olarak geliyor. On beygir gücü kuvvetlidir. Yüksek performanslı modelleri birçok yarış zaferler üretti.1964
özgün 1500 farklı sürümleri piyasaya sürüldü. BMW 1600 83bhp üretmek için 1500 motor ve 1800'lerin pistonlar kullanılır. 1800ti (uluslararası turne için ti standları) 110bhp bir güç çıkışı var. Hubert Hahne bir 1800ti sürüş Alman Devre Şampiyonası kazanır.1965
1955 yılında kurulan Allach yılında BMW'nin motor fabrikası, satılır. BMW otomobil ve motosiklet üretimine odaklanır, 25 yıldır jet motoru inşaat çekildi.1966
BMW Dingolfing ve Landshut fabrikaları ile kriz basmış Hans Glas GmbH satın alır. Hem bitkiler hem de, yeniden yapılandırılan önümüzdeki yıllarda dünyanın en büyük BMW bitki Dingolfing şekillenmektedir. Çerçevesiz yan camlar, iki kapı ve pürüzsüz yüzeyler süslenmemiş: BMW 1600 işaretlerinden, BMW 50. yıldönümü münasebetiyle 9 Mart 1966 tarihinde açıkladı. Bu 3 Serisi için temel teşkil edecektir.BMW Motor, Alexander von Falkenhausen Başkanı, yeni bir motor oluşturur: BMW 2000 TI 2 litre motoru üzerine kuruludur, 16 supaplı motor 260 hp üretiyor. Apfelbeck motoru olarak bilinen bu tek başına 1966 yılında sekiz dünya rekoru ile değiştirilmiş Brabham Formula İki araba propels. Bu motor BMW ve Hubert Hahne, Dieter Quester, Jacky Ickx ve Jo Siffert gibi sürücüler için Formula iki bilet.1967
BMW 1600 model bir coupe versiyonu yapmak için karar verir. Onlar ve Baur tarafından inşa edildi ancak 1682 şimdiye kadar üretildi. Çok az ABD'ye ihraç edilmiştir.1968
BMW Geniş Yeni Altılı otomobilleri, 2500, 2800, ve Amerikan Bavyera ve kupalar, 2.5 CS ve 2800 CS başlattı.BMW Bergspider Monti tekerlek anda, Avusturyalı yarışçısı Dieter Quester Formula İki yarış içinde birçok zafer iddia ediyor. O da üç kez Avrupa touring otomobil unvanını kazandı: 1968, 1969 ve 1977 yılında.1969
BMW 1600ti ve 2000tii ile 2002ti takip etmektedir. enjeksiyon ve motor için ikinci 'i' standları şimdi 130bhp geliştirir.Otomobil üretiminde Berlin Spandau 1969 BMW transferler motosiklet üretimi, bu nedenle Münih bitki daha fazla alana ihtiyacı vardır. Bu bitkinin BMW motosikletler yeni ev olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder