Mercedes Tarihi

Mercedes-Benz (Almanca telaffuz: [mɛʁtse ː dəs bɛnts]) otomobil, otobüs, antrenör, ve kamyon bir Alman üreticisidir. Mercedes-Benz onun ana şirketi, Daimler AG'nin bir bölümüdür. Mercedes-Benz izleri 1886 [1] ve Gottlieb Daimler ve bir benzinli motor ilavesi ile bir posta arabası mühendis Wilhelm Maybach dönüşüm daha sonra Ocak ayında patentli ilk benzinli otomobili Benz Patent Motorwagen, Karl Benz'in yaratılmasına kökeni yıl. Mercedes otomobil ilk Daimler Motoren Gesellschaft tarafından 1901 yılında pazara sunuldu. İlk Mercedes-Benz marka araçlara daha sonra diğer araçlarda ortak oldu. [1] Mercedes-Benz çok teknolojik ve güvenlik yenilikleri tanıttı Daimler-Benz şirketi haline Karl Benz ve Gottlieb Daimler şirketlerinden birleşmesinin ardından, 1926 yılında üretildi [2]. Mercedes-Benz, dünyanın en tanınmış ve kurulan otomotiv markalarından biri olan ve bugün hâlâ var, aynı zamanda dünyanın en eski otomotiv markasıdır.Içindekiler[Hide]

    
1 Tarihçe
        
1.1 İş ittifaklar
            
1.1.1 Studebaker firmasına-Packard
            
1.1.2 İştirak
        
1.2 Kalite sıralaması
        
1.3 Kurumsal ortalama yakıt ekonomisi
    
2. Üretim
    
3 Modelleri
        
3.1 Mevcut model serisi
            
3.1.1 Otomobiller
            
3.1.2 Trucks
            
3.1.3 Otobüsler ve minibüsler
        
üretilen 3.2 Önemli modelleri
            
3.2.1 Mercedes-Benz McLaren
        
3.3 Araç isimlendirme
        
3.4 Elektrikli araçlar
        
3.5 Bisikletler
    
4 Motorsporları
        
4.1 Formula 1
    
5 Kaydetti çalışanları
    
6 Yenilikler
        
6.1 Robot araba
    
7 Tuners
    
8 Ayrıca bakınız
    
9 Kaynaklar
    
10 Dış bağlantılar
Tarih [değiştir]Mercedes-Benz S-ClassIş ittifaklar [değiştir]Studebaker firmasına-Packard [değiştir]
1958 yılında Mercedes-Benz South Bend, Indiana Studebaker firmasına-Packard Şirketi (ABD), Studebaker firmasına ve Packard marka otomobil. Anlaşmaya göre [3] yapımcıları ile bir dağıtım anlaşması, Studebaker firmasına bayi, Mercedes-Benz erişim sağlayacak ABD'de ağı ve bayi araç sevkiyatı kolu her araba satılır karşılığında tazminat alırsınız. Studebaker firmasına ayrıca miktar üzerinden Studebaker firmasına kalite vurguladı onun reklamlarda Alman otomobil adını kullanmak için izin verilmiştir. [Kaynak belirtilmeli]
Studebaker firmasına ABD'de Facel Vega Mükemmellik modeli sunan hakkında Fransız-Amerikan otomobil Facel Vega ile gayri resmi tartışmalar içine girdiğinde, Mercedes-Benz önerisine karşı çıktı. ağır kayıplar kök yardımcı olmak için Mercedes-Benz dağıtım ödemeleri gereken Studebaker firmasına, plan üzerinde başka bir işlem düştü. [kaynak belirtilmeli]
Studebaker firmasına Studebaker firmasına's ABD'nin faaliyetlerini durdurmuş ve 1963, 1958 den South Bend çalışır içinde Mercedes-Benz bir ofis sürdürdü. Birçok ABD Studebaker firmasına bayi o zaman Mercedes-Benz bayisine dönüştürülür. Studebaker firmasına Kanadalı operasyon kapattılar ve Studebaker firmasına bayi Mercedes-Benz bayilik anlaşmaları kendi bayilikler dönüştürmek için seçenek vardı kalan, 1966 yılında otomobil iş bıraktı. [Kaynak belirtilmeli]Yan [değiştir]
Mercedes-Benz AMG 1998 yılında Mercedes-Benz çoğunluğu ait bölünme oldu. Şirketimiz 1999 yılında DaimlerChrysler entegre edilmiştir [4] [5] ve 1 Ocak 1999 tarihinden itibaren Mercedes-Benz AMG oldu. [6]Kalite sıralaması [değiştir]
Kuruluşundan bu yana, Mercedes-Benz, kalitesi ve dayanıklılığı için bir itibar savunmuştu. JD Power anketleri gibi binek araçları, bakıyor Amaç önlemler, 1990'ların sonu ve 2000'lerin başında bu kriterleri ün bir düşüş gösterdi. 2005 yılının ortalarında olarak, Mercedes geçici olarak 2007, Mercedes ilk çeyreğinde JD Power'ın İlk Kalite Çalışmasında [7]. JD Power göre, mülkiyet ilk 90 gün sonra, ilk kalite için endüstri ortalaması ile sorunların bir tedbir döndü , kalite lideri Toyota aşarak, 5 yerine 25 arası tırmanma ve kazanç birçok ödül olan modellerde tarafından dramatik bir iyileşme göstermişlerdir. [8] 2008 için Mercedes-Benz'in ilk kalite değerlendirmesi dördüncü sırada, şimdi başka bir marka tarafından geliştirilmiş. [9] bu ödülü üst kısmında, aynı zamanda onun Mercedes 'Sindelfingen, Almanya montaj fabrikası için Platin Bitki Kalite Ödülü'ne layık görüldü. 2009 itibariyle [9], ABD Tüketici Raporları birkaç Mercedes-Benz araçlar için güvenilirliği derecelendirme değişti " ortalama ", ve E-Class ve S-Class tavsiye vardır. [10]Kurumsal ortalama yakıt ekonomisi [değiştir]
Amerika Birleşik Devletleri'nde, Mercedes-Benz, 2009 yılında federal kurumsal ortalama yakıt ekonomisi standartları karşılamadığı için kendi karar için bir rekor ABD $ 30.660.000 değerlendirildi. satılan S550 dahil olmak üzere [11] Bazı Mercedes-Benz otomobil ve tüm AMG Amerika Birleşik Devletleri de yeni AMG M157 motor ile donatılmış gaz obur vergi geliştirilmiş yakıt ekonomisi nedeniyle tabi olmayacaktır. [12] Ancak, ek gaz obur vergi yüz [13].
2008 yılında Mercedes 14 üreticilerinden 14 dışarı sıralamasında, tüm büyük Avrupa üreticilerinin en kötü CO2 ortalama vardı. [14] Mercedes 181 g CO2 188 g, ortalama CO2 düzeyleri açısından 2006 yılında ve 2007 yılında da en kötü üreticisi oldu sırasıyla, km başına yayılan [15].Üretim [değiştir]
yerli Almanya yanı sıra Mercedes-Benz araçlar da üretilen veya monte:

    
Arjantin (Almanya dışında otobüs, kamyon ve Sprinter kamyonet. Ilk Mercedes-Benz fabrikası) [16]
    
Avusturya (G-Sınıfı) [17]
    
Bosna-Hersek
    
Brezilya [18] imalatı kamyon, otobüs ve C-Serisi. 1956 yılında kuruldu. A-Class (W168) yanı sıra 2005-1999 arasında üretildi.
    
Türkiye
    
Mısır Mısır Alman Otomotiv Şirketi ile
    
Macaristan [19] [20] (ülke yeni bir tesis yapımı yeni nesil A ve B sınıfı için, 18 Haziran 2008 tarihinde açıklanacaktır)
    
Hindistan [21]
    
Endonezya [22]
    
Iran (Not beri 2010 [23])
    
Malezya [24]



    
Meksika-Mercedes Benz de Mexico, satış sayısı geliriyle Mercedes en büyük yabancı dalıdır, araç toplam çalışanların ve imal ve Latin Amerika ve Kuzey Amerika pazarında en kapsar.
    
Nijerya [25] (otobüs, kamyon, Yeni motorlar ve Sprinter kamyonet)
    
Filipinler
    
Rusya (E-Sınıfı)
    
İspanya (Vitoria [anlam ayrımı belirtilmeli])
    
Güney Afrika [26]
    
Güney Kore (SsangYong Motor Company tarafından üretilen Mercedes-Benz Musso ve MB100 modelleri)
    
Tayland (Thonburi Grubu C, E ve S sınıfı araçların montaj) [27]
    
Türkiye [28]
    
Türkiye-SLR spor araba Woking McLaren Teknoloji Merkezi'nde inşa edilmiştir. Brackley, Northamptonshire, Mercedes Grand Prix fabrika ev ve Brixworth, Northamptonshire Mercedes-Benz HighPerformanceEngines alanıdır
    
Amerika Birleşik Devletleri Mercedes-Benz E-Class Sport Utility, R-Serisi Sport Tourer ve tam boy GL-Serisi Lüks Sport Utility Vehicle tüm Alabama. [29] Tuscaloosa yakın Mercedes-Benz üretim tesisi de inşa edilir
    
Vietnam Binek otomobil ve ticari araçlar. 1995 [30] yılında kurulan
Modelleri [değiştir]Şimdiki model yelpazesi [değiştir]
Mercedes-Benz binek, hafif ticari ve ağır ticari ekipman tam yelpazesine sahiptir. Üretim, küresel bazda bir. Şehir araba Akıllı marque de 1994 yılından bu yana Mercedes-Benz Group'un bir parçası olmuştur Mercedes-Benz yeniden üretimi 57 ve 2002 yılında 62 olan Maybach marque başlattı.Binek [değiştir]Ayrıca bakınız: Mercedes-Benz otomobil Listesi
Aşağıdaki binek araç 2011 yılında üretildi:

    
A-Class-Hatchback
    
B-Sınıfı Çok Amaçlı
    
C-Sınıfı Sedan, Emlak & Coupé
    
CL-Serisi Coupé-
    
CLS-Class-4 kapılı coupé
    
E-Sınıfı Sedan, Estate, Coupe Cabriolet ve
    
G-Sınıfı-Arazi aracı
    
GL-Serisi-Off Roader
    
M-Class-Sports Utility Veihicle (SUV)
    
R-Serisi Lüks Tourer Aracı (LTV)
    
S-Sınıfı Sedan
    
SL-Class-Roadster
    
SLK-Serisi-Roadster
    
SLS AMG Coupé
    
Viano-Multi Porpose Araç (MPV)
Kamyonlar [değiştir]Ayrıca bakınız: Mercedes-Benz kamyon Listesi
Mercedes-Benz kamyon dünyanın en büyük üreticilerinden biridir. [Kaynak belirtilmeli]Otobüsler ve minibüsler [değiştir]Ana madde: Mercedes-Benz otobüsMercedes-Benz Vario
Mercedes-Benz, aynı zamanda Avrupa ve Asya başta olmak üzere, otobüs üretiyor. Mercedes-Benz vanlar bir dizi üretir. İkinci Dünya Savaşı Arjantin'de sonra ilk fabrika Almanya dışında inşa edilecek. Özgün birçoğu halk colectivo adlı, otobüsler için bağımsız modifiye edilmiştir kamyonlar, inşa etti. Bugün, otobüs, kamyon ve Sprinter kamyonet kurar.Anlamlı modeller üretti [değiştir]Mercedes-Benz São Paulo Popemobile, Brezilya'da Papa Benedict XVI

    
1928: yarış otomobili SSK
    
1930: 770 "Großer Mercedes" devlet ve tören araba
    
1934: 500 K
    
1936: 260 D Dünyanın ilk dizel üretim otomobili
    
1936: 170
    
1938: W195 Speed ​​Record kesici
    
1951: Mercedes-Benz 300, knownly "Adenauer Mercedes" olarak
    
1953: "Ponton" modelleri
    
1954: 300SL "Gullwing"
    
1959: "Fintail" modelleri
    
1960: 220SE Cabriolet [anlam ayrımı belirtilmeli]
    
1963: 600 "Grand Mercedes"
    
1963: 230SL "Pagoda"
    
1965: Mercedes-Benz S-Class
    
1966: 300SEL 6.3
    
1968: W114 "yeni nesil" kompakt otomobil
    
1969: C111 deneysel araç
    
1972: Mercedes-Benz W107 350SL
    
1974: 450SEL 6.9
    
1974: 240D
    
1975: Mercedes-Benz W123 Wagon - Mercedes ilk station wagon
    
1976: 300D
    
1979: G-Sınıfı 500SEL
    
1983: 190E 2,3-16
    
1986: İlk 'E-Serisi'
    
1991: 600SEL
    
1995: İlk 'Ortak Mercedes-Benz ve AMG' (C43 AMG)
    
1995: Mercedes-Benz SL73 AMG, 7.3 V12 (hiç bir Mercedes-Benz koymak en büyük motor)
    
1996: Mercedes-Benz RENNTECH'in E7.4RS
    
1997: Mercedes-Benz SLK
    
1997: Mercedes-Benz E-Class
    
2004: Mercedes-Benz SLR McLaren
    
2004: Mercedes-Benz CLS
    
2007: E320, GL320 Bluetec, ML320 Bluetec, R320 Bluetec
    
2010: Mercedes-Benz SLS AMG
Mercedes-Benz McLaren [değiştir]Ana madde: Mercedes-Benz SLR McLarenBrüksel'de 2006 Avrupa Otomobil Fuarı'nda sergilenen bir gümüş SLR McLaren
2003 ve 2009 yılları arasında Mercedes-Benz McLaren Otomobil, hangi Mercedes motorları Mercedes ait parçasıdır Team McLaren-Mercedes Formula yarış takımı tarafından kullanılan ortak bir uzantısı ile sınırlı bir üretim spor otomobil üretti.
Mercedes-Benz SLR McLaren kompresörlü motor 5.4 litrelik V8 ile karbon fiber bir gövdeye sahip. (; 617 bhp 625 PS) ve 780 N • m (575 ft · lbf) tork Bu rağmen 460 kW vermek değiştirilmiş olarak SL55 AMG ve CLS55 AMG özellikli aynı silindir bloğu vardır. SLR 337 km maksimum hıza sahip / (209,4 mph) ve maliyeti yaklaşık US $ 500,000 saat.
Avrupa yaya koruma düzenleme nedeniyle, McLaren, 2009 yılında [31] SLR üretimi durdurma kararı aldı ve kendi araç geliştirmeye devam etti, 2011 yılında başlatılan McLaren MP4-12C.Araba isimlendirme [değiştir]
1994 yılına kadar Mercedes-Benz gövde stili ve motor türünü gösteren alfabetik eklerin bir düzenleme ardından bir sayı dizisi yaklaşık motor yerinden 100 ile çarpılarak litre eşit, oluşan, kendi araçları kategorilendirme için bir alfanümerik sistemi kullandı.

    
"C" bir coupe veya cabriolet gövde stilini gösterir.
    
"D" araç bir dizel motor ile donatılmış olduğu anlamına gelir.
    
"E" ("Einspritzen" için) aracın motor benzin yakıt enjeksiyon sahip olduğu anlamına gelir. ne "E" veya "D" varsa çoğu (istisna olmak üzere 600 Sedan), araç bir karbüratör ile bir benzin motoru var.
    
"G" Gelandewagen off-road aracı ifade eder.
    
"K" bir supercharger ("Kompressor") sahip motor gösteren, 1930'larda kullanılmıştır. Tek istisna K "Kurz" (kısa dingil açıklığı) gösterir SSK vardır.
    
"L" spor modeller için "Leicht" (hafif) ve "Lang" (uzun dingil mesafesi) sedan modelleri için anlamına gelir.
    
"R" arabalar (örneğin, 300SLR) yarış için kullanılan "Rennen" (yarış) anlamına gelir.
    
"S" yüksek performanslı modeller veya amiral gemisi modeli için "Özel" için "Sport" anlamına geliyor.
    
"T" Touring "anlamına gelir ve bir gayrimenkul (veya station wagon) karoser tarzı gösterir.
1950'li yıllarda bazı modellerde de (ve, b, c d) küçük harfler vardı belirli donanım seviyesi gösterir.
Bazı modellerde, atama sayısal bölümü motor deplasman uyuşmuyor. Bu model sırası yerinden bağımsız olarak veya fiyat matriste model konumunu göstermek için yapıldı. Bu araçlarda, litre gerçek deplasman model tasarımına ekli olduğu. Örneğin, 190 sınıf tüm giriş seviyesi durumunu göstermek için, ne olursa olsun motor büyüklüğü, sayısal atama için "190" vardı. Ayrıca, bazı eski modelleri (SS ve SSK gibi) hiç atama parçası olarak bir takım yoktu.
1994 model yılı için, Mercedes-Benz adlandırma sistemi revize edilmiştir.litre sayısı, daha önce olduğu gibi motor büyüklüğü ile ilgili) 10 ile çarpılır. aynı model (bir emlak versiyonu veya bir dizel motor olan bir araç gibi) Türevleri artık ayrı bir mektup verilir. Çoğu durumda, sınıf atama keyfidir. SLR ve SLS supercars bir sayısal atama taşımaz.
Daha önce olduğu gibi, bazı modellerde 'sayısal belirtme motorun gerçek deplasman maçında yok; bu durumlarda sayısının sınıf içinde modelin göreli performansı gösterir. Örneğin, E250 CGI her iki 1.8-litrelik motoruna sahip olsa bile, farklı motor ayarlama nedeniyle E200 CGI daha fazla performansa sahiptir. Son AMG ya bir 6.2-litre (M156) ya da 5.5-litre (M157) motor ile donatılmış olmasına rağmen "63" atama (1960 6.3 litrelik motor M100 onuruna) kullanın.
Bazı modellerde özellikler gösteren daha belirtme taşırlar:

    
"4Matic" araç all-wheel-drive sahip olduğu anlamına gelir.
    
"Bluetec" seçici katalitik indirgeme ile bir dizel motor arıtması egzoz gösterir.
    
"BlueEfficiency" özel yakıt ekonomisi özellikleri (direkt enjeksiyon, start-stop sistemi, aerodinamik değişiklikler, vb) gösterir
    
"CGI" (Ücretli Benzin Enjeksiyonu) direkt benzin enjeksiyon gösterir.
    
"CDI (Common-rail direkt enjeksiyon) bir common-rail dizel motor gösterir.
    
"Hybrid" bir benzinli ya da dizel-elektrik hibrid gösterir.
    
"NGT" bir doğal gaz yakıtlı motor gösterir.
    
"Kompressor" bir kompresörlü motor gösterir.
    
"Turbo" sadece A-, B-Е-ve GLK-Class modellerinde kullanılan turbo motor, gösterir.
Tüm model atama rozetleri müşteri isteği üzerine silinebilir.Elektrikli araçlar [değiştir]
2007 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda, Mercedes-Benz yenilikçi DiesOtto motoru ile hibrid tahrik kombine F700 konsept otomobili de dahil olmak üzere, yedi melez modelleri gösterdi. [32] [33] Diğer taraftan, Mercedes-Benz bu olacak şeklinde bir 2008 2-3 yıl içinde yolda, eğer pratik küçük elektrikli araçlar gösteri filosu. [34] Mercedes-Benz S400 BlueHYBRID [35] ve 2009 yılında lanse edilecek dünyada ilk üretim otomotiv hibrid olacak bir lityum-iyon pil kullanımı. [36] [37] 2009 yılında S400 Hibrid salon satışa planlanıyor. [38]
Mercedes-Benz BlueZERO araba 2009 Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda tanıtıldı. [39] [40] Mercedes bir 19 mil (31 km) tüm elektrik menzil ve CO2 emisyonları ile 2009 Vizyon S500 PHEV benzin konsept araç olarak göstermiştir 74 gram Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü / km. [41]
Mercedes-Benz ve Smart kendi bayi ağları üzerinden puan şarj kurulumu başında İngiltere'de elektrikli araçlar (EVs) yaygın alımı için hazırlanıyor. Brighton tabanlı Elektromotive tarafından İngiltere'de üretilen Şimdiye kadar 20 Elektrobay şarj üniteleri, bir pilot projenin parçası olarak yedi yerde kurulmuş olması girişimi daha da genişlemesi sonra 2010 planlanmaktadır. [42]
2010 yılının ortalarında, üretim Vito E-Cell all-van elektrik başlamıştır. Mercedes 100 araç 2010 yılı sonu ve 2011 yılı sonuna kadar bir daha 2000 tarafından üretilen bekliyor. [43]Bisiklet [değiştir]
Mercedes-Benz Aksesuar GmbH, 2005 yılında [44] üç yeni bisiklet tanıttı aralık 2007 yılında Foldingbike bekleyen patent içerecek şekilde geliştirmiştir. [45] Diğer modeller Mercedes-Benz Karbon Bike, [46] Fitness Bisiklet [47] dahil ve Trailblazer Bisikleti. [48]Motorsport [değiştir]Ana madde: Mercedes-Benz motor sporlarındaDeutsches Museum bir DMG Mercedes Simplex 19061957 Mercedes-Benz 300Sc Cabriolet1959 Mercedes-Benz W120 modeli 180
1926 yılında Mercedes-Benz marka oluşturmak üzere birleştirilerek iki şirket de zaten onların ayrı geçmişleri boyunca motor yarışlarına yeni spor başarı zevk vardı-hem de Rouen 1894 için ilk otomobil yarışı Paris'te girişleri vardı. Bu ve devam eden uzun tarihi boyunca, şirketin spor araba yarışı ve toplanma dahil motor sporları aktiviteleri, bir dizi yer almıştır. Pek çok kez Mercedes-Benz, 1930'ların sonunda, özellikle önemli bir dönem için motor sporları tamamen çekilmiş ve bir Mercedes-Benz 300 SLR başka bir araba ile çarpıştı ve 80'den fazla seyirci öldürdü 1955 Le Mans afet, sonra. Stirling Moss ve co-pilot Denis Jenkinson bir Mercedes-Benz 300 SLR oldu ortalama bir hız ile rekor kıran sürücü sırasında İtalya'da 1955 Mille Miglia yol yarışı kazanarak neredeyse 98 mil tarihe geçti. [49]
Aradan geçen yıllarda bazı faaliyet olmasına rağmen, bu Mercedes-Benz Le Mans, Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (DTM) ve Sauber ile Formula dönmeden, ön saflarda rekabet döndüğü 1987 yılına kadar değildi. 1990'ların sonunda 1994 Indianapolis 500 ve Al Unser, Jr ile 1994 CART IndyCar World Series şampiyonluğunu kazanmıştır, USAC / CART kuralları altında Mercedes-Benz satın İngiliz motor üreticisi Ilmor (şimdi Mercedes-Benz Yüksek Performans Motorları) ve kampanya IndyCars gördüm direksiyonda. 1990'larda da, Mercedes-Benz dönüşü yarış GT gördüm, her ikisi de FIA ​​GT1 sınıfında hakim tarafından yeni boyutlara şirket aldı Mercedes-Benz CLK GTR.
Mercedes-Benz motor sporları Şu anda üç formları, Formula Three, DTM ve Formula aktif.Formula 1 [değiştir]Ana madde: Mercedes GP
Mercedes-Benz, ancak 1954 ve 1955 yılında dünya şampiyonasında yer aldı Juan Manuel Fangio-, [50] şirketin iki şampiyonluğu ile başarılı olmanın sadece iki sezon sonra spor sol rağmen. O tarihinin en iyi F1 pilotu olarak birçok kişi tarafından kabul edilmektedir. [51]
Mercedes-Benz birkaç yıl için 1990'lı yıllarda bir motor tedarikçisi ve yarı ait Team McLaren olarak döndü onu 1995 yılından bu yana Ilmor [52] tarafından tasarlanan motor tedarik ediyor ki. Bu ortaklık 1998 yılında markalar şampiyonluğunu yanı sıra, 2008 yılında 1998 ve 1999 yılında ve Lewis Hamilton Mika Häkkinen için sürücüler şampiyonluğu da dahil olmak üzere, başarı getirdi. McLaren ile işbirliği Mercedes-Benz SLR McLaren gibi araba roadgoing üretimi içine genişletilmiş oldu.
2007 yılında McLaren ve Mercedes rekor 100 $ gizli Ferrari teknik bilgi çalmak için Milyon para cezası verildi. [53]
2009 yılında Ross Brawn's Yeni tasarlanan Formula takımı, Brawn GP ve yapıcı şampiyonluk kazanmak için Mercedes motor kullanılan Jenson Button F1 pilotlar şampiyonasında şampiyon olmak. sezon sonunda, Mercedes-Benz McLaren Group McLaren yılında% 40 hissesini geri sattı ve Abu Dubai merkezli yatırım konsorsiyumu ile ortaklaşa Brawn GP takımının% 70 aldım. Brawn GP 2010 sezonunda Mercedes GP adını almıştır olup, Mercedes-Benz için çalışıyor takım bu sezon tarihinde.Kaydetti çalışanların [değiştir]

    
Béla Barényi araç emniyet öncü (katı yolcu güvenliği kabuk), 1937 [54] 'de Daimler-Benz katıldı
    
Wilhelm Maybach-otomotiv öncü, ilk 1865 [55] yılında Gottlieb Daimler araya geldi
    
Porsche Ferdinand Porsche kurucusu, 1923 yılında Mercedes katıldı ve Kompressor [56] geliştirdi
    
Bruno Sacco-1958 yılında tasarımcı olarak Daimler-Benz katıldı. 1999 [57] 1975 yılında emekli Tasarım Başkanı,
    
Rudolf Uhlenhaut-1931 yılında Daimler-Benz katıldı, onun tasarımları Gümüş Ok, 300 SL ve 300SLR [58] dahil
    
Adolf Eichmann-Eski Nazi suç. İkinci Dünya Savaşı sonrası Arjantin fabrikasında çalıştı
Yenilikleri [değiştir]
Sayısız teknolojik yenilikler üretim de dahil olmak üzere uzun yıllar boyunca Mercedes-Benz otomobil getirilmiştir:

    
Içten yanmalı motorlu otomobil 1886 yılında Benz ve Daimler ve Maybach tarafından bağımsız olarak geliştirilen
    
Daimler tipi petek radyatör bugün hala tüm su soğutmalı araçlarda kullanılan icat
    
Daimler yakıt enjeksiyon yerine kadar kullanılan şamandıra karbüratör icat
    
Daimler ayrıca modern bir yapılandırma ile ilk otomobil oldu by-araç olan "damla şasi" aslında sahip olan "Mercedes" belirlenen taşıma indirdi ve bir ön motor ve güçlendirilmiş arka tekerlekler, ön ve arka tekerlekler arasında ayarlayın. Önceki tüm arabalar / sürücü tren yapılandırmaları yerçekimi ve çeşitli yüksek motor merkezleri vardı "atsız arabaları" idi
    
Ilk yolcu yol araba dört tekerlek üzerinde fren (1924) var [59]
    
"Güvenlik kafesi" ya da ön ve arka çökme bölgeleri ile "güvenlik hücresi" inşaat ilk 1951 yılında Mercedes-Benz tarafından geliştirilmiştir. Bu bir güvenlik açısından otomobil yapımında en önemli yenilik olarak birçok kişi tarafından kabul edilmektedir [2] [doğrulama gerekmektedir]
    
1959 yılında Mercedes-Benz motor, şanzıman ya da frenler de müdahale ederek bükülmesini tekerlekler engelleyen bir cihaz patentli. 1987 yılında Mercedes-Benz altında çalışan bir çekiş kontrol sistemi tanıtarak patent uygulandı hem frenleme ve hızlanma
    
Çekiş kontrol ve Avrupa pazarında hava yastıkları, Mercedes-Benz yenilikler edildi. Bu teknolojiler, 1986 yılında başlandı ve sırasıyla 1980 [kaynak belirtilmeli]
    
Mercedes-Benz 1981 S-Class emniyet kemeri ön gergileri tanıtmak için ilk oldu. Bir kaza durumunda, ön gergi bir kazasında mastürbasyon ileri gelen işgalci engelleyen kemer, herhangi bir 'bolluk' kaldırarak, anında kemer sıkın olacak
    
Eylül 2003'te, Mercedes-Benz dünyanın ilk yedi vitesli otomatik şanzıman '7 G olarak adlandırılan tanıttı-Tronic '
    
Elektronik Stabilite Programı (ESP), fren tüm geliştirildi, test ve uygulamaya binek içine güvenlik ekipmanları diğer birçok türde ve [60], yardımcı-ilk-Mercedes-Benz tarafından. Mercedes-Benz ve yenilikleri hakkında büyük bir yaygara yaptı etmemiş olsa da rakipleri tarafından kullanılmak üzere onları lisansını geliştiren otomobil ve yolcu güvenliği adına. Sonuç olarak, çökme bölgeleri ve anti-lock fren (ABS), tüm modern araçlarda artık standart olarak bulunuyor. [2] [doğrulama gerekmektedir]
Mercedes M156 motor

    
En güçlü doğal Mercedes-AMG, litre başına 85 PS de 6208 cc M156 V8 motor dünyada sekiz silindirli motor aspire. V8 motor 've '55 AMG yerine' '63 AMG badged çoğu modelde M113 motoru. M156 motor 391 kW (532 PS, 524 PS) kadar üretir ve bu motoru kullanarak bazı modellerde bu çıkışı (S63 ve CL63 AMGs gibi) her ne kadar, belirli bir çıkış aralığında diğer modelleri arasında biraz farklılık gösterir [61]
    
değişken geometrili turbo (VTG) (224 beygir gücü üreten) 2.8 litre V6 common rail dizel motoru vardır (W211) E320 CDI, üç dünya dayanıklılık rekoru kırdı. O saatte 224,823 kilometre (139,70 mil) ortalama hız ile rekor bir sürede 100.000 mil (160.000 km) kaplanmıştır. Üç özdeş araba dayanıklılık çalıştırmak (kayıt yukarıda bir takım) ve 100.000 km (62.137 mil) ve 50.000 mil (80.000 km) sırasıyla kapağı için gereken süre için dünya rekoru diğer iki araba yaptı. Her üç araba çalıştırmak tamamladıktan sonra, onların kombine mesafe 300.000 mil (480.000 km) (tüm kayıtları FIA onaylanmıştır) idi. [62]
    
Mercedes-Benz bir sistem tespit Pre-Safe olarak öncülük yakın bir çarpışma ve otomobilin güvenlik sistemleri en iyi şekilde cevap hazırlar. Ayrıca, acil durumlarda bir kaza önlemek için gerekli optimum frenleme gücü hesaplar ve hemen sürücünün fren pedalına karartıyor ne zaman hazır hale getirir. Yolcuların da emniyet kemeri sıkma sunroof ve pencerelerini kapatarak, ve en uygun pozisyona koltuk hareket tarafından hazırlanır.
araç güvenliği yenilik Yarım yüzyıl Mercedes-Benz 2007 Ne Arabada Güvenliği Ödülü kazandı? Ödülleri [59]Robot araba [değiştir]Ana madde: Sürücüsüz otomobil
1980'li yıllarda, Mercedes, 1987 yılında Avrupa Birliği EUREKA programı özerk araçlarda Prometheus Projesi başlatılmıştır. [63] Kısmen Dickmanns başarısı teşvik Alman Universität München Profesör Ernst Dickmanns ekibi ile birlikte, dünyanın ilk robot araç inşa yaklaşık 800 milyon Euro ayarlamak için finanse edilmektedir. Bir doruk noktası Dickmanns 'yeniden tasarlanmış özerk S-Class Mercedes Danimarka'da Kopenhag Bavyera Münih uzun bir yolculuğa 1995, ve geri sağlandı. karayolları üzerinde, robot saatte 175 kilometre aşan hızlarda (109 mph) (Alman Autobahn bazı alanlarda izin verilen) elde etti. Otomobilin yetenekleri ağır robot araba araştırma ve finansman kararları dünya çapında etkilemiştir.Ayarlayıcıları [değiştir]
Birçok şirket için belirli bir model performansı ve / veya lüks artırmak için, Mercedes Benz (veya modifiye) otomobil alıcıları haline gelmiştir.
AMG en Mercedes-Benz otomobillerin yüksek performanslı versiyonları konusunda uzmanlaşmış, Mercedes-Benz şirket içi performans ayarlama bölümüdür. AMG motor [64] ve her tamamlanmış motoru inşa mühendisinin imzası ile bir etiket alırsa, tüm el inşa edilir. AMG tamamen 1999 yılından bu yana Mercedes-Benz tarafından sahip olmuştur. [65] 2009 SLS AMG, 300SL Gullwing bir canlanma, tamamen AMG tarafından geliştirilen gereken ilk otomobildir.
çok sayıda bağımsız tuner Brabus, Carlsson, Kleemann, RENNTECH'in ve MKB dahil bulunmaktadır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder